Кабмін змінив процедуру передачу державного та комунального майна в оренду в умовах воєнного стану. У відео пояснюємо, які правила діють зараз, кого це стосується та що врахувати в роботі
Плануєте поточний ремонт своїми силами та хочете уникнути претензій від Казначейства чи ревізорів? У нашій інструкції — чотири обов’язкові кроки, щоб оформити все правильно та зареєструвати зобов’язання без затримок
Подаєте Довідку про надходження у натуральній формі? У відео — 5 простих правил, які допоможуть оформити все правильно, без помилок і нервів
Списання службового авто — лише перший крок. Далі — складніше: демонтаж, утилізація та жорсткі вимоги Закону про управління відходами. Для бюджетних установ це може обернутися справжнім квестом. У нашому відео — чіткий алгоритм дій і відповідь на головне питання: як зробити все правильно і без штрафів.
У 2025 році діє новий порядок перерозподілу гуманітарної допомоги. Чи може бюджетна установа-набувач передати допомогу іншій установі? Як не порушити правила? Пояснюємо у відео, що змінилось і на що звернути увагу.
Списуєте непридатне чи знищене майно? Зосередьтесь на нюансах. Які документи потрібні? Як отримати дозвіл? Що врахувати під час оформлення брухту, відходів і запасів? Пояснюємо просто і по-діловому. На вебінарі від «Головбух Бюджет» — лише актуальні поради без зайвої теорії.
Розкажемо, що врахувати розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів вже в першому кварталі 2025 року
Із 22 лютого 2025 року діє оновлений Порядок списання державного майна. Які новації запровадили урядовці, підкажемо у відео
Бюджетна установа здає приміщення у оренду та отримує компенсацію комунальних витрат. Розповімо, як запланувати витрати на комунальні витрати у кошторисі, щоб не порушити бюджетне законодавство та отримати фінансування у повній сумі