Новые нормы для органов полиции: что учесть бухгалтеру

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МВД утвердило нормы принадлежности:

  • средств индивидуальной защиты (СИЗ) и спецприборов для структурного подразделения центрального органа управления полиции, который выполняет задачи по предупреждению и противодействию правонарушениям, связанным с нарушением правил или незаконным обращением с радиоактивными, химическими, биологическими и ядерными материалами;
  • СИЗ и специальных приборов для территориальных органов полиции;
  • специальной одежды, специальной обуви и снаряжения для работников Национальной полиции Украины, которые выполняют задачи по предотвращению и противодействию правонарушениям, связанным с нарушением правил или незаконным обращением с радиоактивными, химическими, биологическими и ядерными материалами.

Учитывая эти нормы финансовые службы органов полиции должны рассчитать потребность в СИЗ, спецприборах, спецодежде, спецобуви, спецснаряжении. В случае если это требование будет превышать фактическое наличие, орган полиции должен закупить соответствующие СИЗ, спецприборы, спецодежду, спецобувь, спецснаряжения.

С приказа МВД «Об утверждении норм про средства индивидуальной защиты, специальных приборов и снаряжения для подразделений Национальной полиции Украины, которые выполняют задачи по предотвращению и противодействию правонарушениям, связанным с нарушением правил или незаконным обращением с радиоактивными, химическими, биологическими и ядерными материалами »от 07.07.2020 № 511

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72692

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103795

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35829

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13017

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74196

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді