Нові нрми для органів поліції: що врахувати бухгалтеру

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МВС затвердив норми належності:

  • засобів індивідуального захисту (ЗІЗ) та спецприладів для структурного підрозділу центрального органу управління поліції, який виконує завдання із запобігання та протидії правопорушенням, що пов’язані з порушенням правил чи незаконним поводженням з радіоактивними, хімічними, біологічними та ядерними матеріалами;
  • ЗІЗ та спеціальних приладів для територіальних органів поліції;
  • спеціального одягу, спеціального взуття та спорядження для працівників Національної поліції України, які виконують завдання із запобігання та протидії правопорушенням, що пов’язані з порушенням правил чи незаконним поводженням з радіоактивними, хімічними, біологічними та ядерними матеріалами.

Зважаючи на ці норми фінансові служби органів поліції мають розрахувати потребу у ЗІЗ, спецприладах, спецодязі, спецвзутті, спецспорядженні. У разі коли ця потреба перевищуватиме фактичну наявність, орган поліції має закупити відповідні ЗІЗ, спецприлади, спецодяг, спецвзуття, спецспорядження.

Із наказу МВС «Про затвердження норм належності засобів індивідуального захисту, спеціальних приладів та спорядження для підрозділів Національної поліції України, які виконують завдання із запобігання та протидії правопорушенням, що пов’язані з порушенням правил чи незаконним поводженням з радіоактивними, хімічними, біологічними та ядерними матеріалами» від 07.07.2020 № 511

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72683

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103789

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35825

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13012

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74190

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді