Чому Пенсійний фонд може відмовити в оцифруванні трудових книжок
Запитання
Які причини скасування звернень з оцифрування трудових книжок?
Відповідь
Сканкопії трудової книжки – як передавати ПФУ
Процедура повного завершення оцифрування трудової книжки після подання заявником скан-копії документа підтверджується статусом звернення щодо стану його опрацювання. Перевірити стан опрацювання документів про трудову діяльність можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України:
- роботодавцю – у кабінеті страхувальника в розділі «Звернення» (відображено всі звернення роботодавця щодо кожного працівника із відображенням статусу обробки);
 - застрахованій особі – в особистому кабінеті користувача в розділі «Мої звернення».
 
Що означають ті чи інші статуси звернення:
- статус звернення «Виконано» свідчить, що скан-копії опрацьовані та дані про трудові відносини працівника актуалізовано;
 - статус звернення «Скасовано виконання» означає, що звернення містить певні помилки, не опрацьовано та потребує повторного подання (опис причини відхилення вказано в реквізиті «Повідомлення»);
 - інші статуси означають, що звернення знаходиться ще в опрацюванні фахівцями Пенсійного фонду.
 
КЕКВ 2210 чи 3110: який вибрати після змін до Інструкції № 333
Основними причинами скасування звернень з оцифрування трудових книжок є помилки, які допускають користувачі вебпорталу. Це трапляється у випадках, якщо скановані копії документів:
- не належать заявнику;
 - зроблені не з оригіналів документів або в чорно-білому форматі;
 - відскановані неналежним чином (обрізані дати, номери наказів тощо);
 - наявне порушення вимог до оформлення трудової книжки:
 
- відсутня скан-копія титульної сторінки трудової книжки;
 - відсутній підпис власника трудової книжки або запис про зміну ПІБ;
 - відсутня печатка установи або підпис відповідальної особи;
 
- в електронній формі звернення в даних особи наявні помилки.
 
За інформацією ГУ ПФУ в Донецькій області
