Чи можна одночасно використовувати два електронні підписи

1333

Запитання

Чи можна одночасно використовувати два кваліфіковані електронні підписи?

Відповідь

Детальний матеріал

Складання первинних документів бухгалтерського обліку

Переглянути

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору (абз. 1 – 3 п. 42.6 ст. 42 ПКУ). 

Керівник платника податків:

  • визначає;
  • змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків;
  • та визначає їхні повноваження.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа. 

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами визначає, що:

  • автор (платник) створює електронні документи:
    • у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі;
    • із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком № 557.

Призначення та виплата лікарняних↪️

Для надання права підпису електронних документів іншим особам:

  • автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557. 

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.

На сформоване Повідомлення:

  • першими накладаються кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований або удосконалений електронний підпис керівника;
  • і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки (п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557). 

Таким чином, суб’єкт господарювання може одночасно використовувати два кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, від різних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, якщо він є суб’єктом електронного документообігу та надав інформацію до контролюючого органу щодо отримання таких ключів, шляхом направлення Повідомлення.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Реєстрація податкових накладних у 2025 році

Як зареєструвати податкову накладну в 2025 році швидко і без помилок? Маємо відповіді та рішення! Про термін реєстрації податкових накладних та умови реєстрації та блокування ПН розповість експерт. Не встигли – маєте знати штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної, їх теж підкажемо в огляді
77479

Декретні в Податковому розрахунку: зразки 2025

Звітуйте по виплаті декретних у Податковому розрахунку без помилок зі зразками у статті. Приклад заповнення Додатків Д1, Д5 і 4ДФ для декретних — у статті для бухгалтерів.
190414

Сумісники у Податковому розрахунку з ПДФО та ЄСВ: зразки 2025

Як відобразити сумісників у зарплатній звітності? Маємо для вас зразки, покажемо, як бути із зовнішніми чи внутрішніми сумісниками. Підкажемо, коли донараховувати ЄСВ до мінімальної бази, як показати нараховані доходи в Додатку 4ДФ до Податкового розрахунку — гайда розбиратися!
132247