Чи можна одночасно використовувати два електронні підписи

957

Запитання

Чи можна одночасно використовувати два кваліфіковані електронні підписи?

Відповідь

Детальний матеріал

Складання первинних документів бухгалтерського обліку

Переглянути

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору (абз. 1 – 3 п. 42.6 ст. 42 ПКУ). 

Керівник платника податків:

  • визначає;
  • змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків;
  • та визначає їхні повноваження.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа. 

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами визначає, що:

  • автор (платник) створює електронні документи:
    • у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі;
    • із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком № 557.

Зарплата для бронювання: як обчислити для працівника

Для надання права підпису електронних документів іншим особам:

  • автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557. 

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.

На сформоване Повідомлення:

  • першими накладаються кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований або удосконалений електронний підпис керівника;
  • і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки (п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557). 

Таким чином, суб’єкт господарювання може одночасно використовувати два кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, від різних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, якщо він є суб’єктом електронного документообігу та надав інформацію до контролюючого органу щодо отримання таких ключів, шляхом направлення Повідомлення.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаток 4ДФ до податкового розрахунку: заповнення та приклади

Податковий агент зобов’язаний показати нараховані та виплачені доходи фізособам у звітності. Для цього призначений додаток 4ДФ. Скористайтеся рекомендаціями експерта, щоб швидко та правильно заповнити додаток із першого разу.
20874

Реєстрація податкових накладних

Про термін реєстрації податкових накладних, умови реєстрації та блокування ПН, штрафи за несвоєчасну реєстрацію податкової накладної у 2025 році поговоримо у статті.
54682

Податкова накладна 2025: порядок заповнення

Нова податкова накладна з 1 жовтня 2024: заповнюємо з експертом. У статті розберемося з найважливішими аспектами цього штрафонебезпечного документа, а також попрактикуємося його заповнювати.
174850

Податковий розрахунок 2025: зразок заповнення та бланк

Податковий розрахунок містить дані про ЄСВ, ПДФО та військовий збір. У 2025 році форма Податкового розрахунку зазнала змін, оскільки звітувати тепер доведеться щомісяця. Розгляньмо місячний Податкового розрахунку 2025 та приклади заповнення окремих його додатків. На що слід звернути увагу, аби не помилитися?
159300