Чи можна одночасно використовувати два електронні підписи

741

Запитання

Чи можна одночасно використовувати два кваліфіковані електронні підписи?

Відповідь

Детальний матеріал

Складання первинних документів бухгалтерського обліку

Переглянути

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється без укладення відповідного договору (абз. 1 – 3 п. 42.6 ст. 42 ПКУ). 

Керівник платника податків:

  • визначає;
  • змінює перелік уповноважених осіб платника податків, які наділяються правом підписання, подання, отримання ними документів та інформації через електронний кабінет від імені платника податків;
  • та визначає їхні повноваження.

Платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа. 

Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами визначає, що:

  • автор (платник) створює електронні документи:
    • у строки та відповідно до порядку, що визначені законодавством для відповідних документів в електронній та паперовій формі;
    • із зазначенням усіх обов’язкових реквізитів та з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності), керуючись Порядком № 557.

ШПАРГАЛКА БУХГАЛТЕРА НА 2024 РІК

Для надання права підпису електронних документів іншим особам:

  • автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому перебуває автор (платник), шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого або удосконаленого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557. 

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів.

На сформоване Повідомлення:

  • першими накладаються кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований або удосконалений електронний підпис керівника;
  • і останньою – кваліфікована електронна печатка (за наявності), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронної печатки (п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557). 

Таким чином, суб’єкт господарювання може одночасно використовувати два кваліфіковані або удосконалені електронні підписи, що базуються на кваліфікованих сертифікатах електронних підписів, від різних кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг, якщо він є суб’єктом електронного документообігу та надав інформацію до контролюючого органу щодо отримання таких ключів, шляхом направлення Повідомлення.

За інформацією ГУ ДПС в Івано-Франківській області

тест для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47265

Податковий розрахунок з ПДФО, ВЗ та ЄСВ

Зарплатний звіт – це об’єднаний звіт з ЄСВ, ПДФО та військового збору. У даній консультації приділимо більше уваги загальним питанням, заповненню основної частини звіту та тих додатків, які стосуються ЄСВ. Також тут можна скачати бланк звіту, його додатків та зразки їх заповнення.
84923