Як часто необхідно проводити моніторинг виконання завдань і ключових показників держслужбовцями

632

Запитання

З якою періодичністю необхідно проводити моніторинг виконання завдань і ключових показників державними службовцями?

Відповідь

Детальний матеріал

Три категорії посад державної служби – ранги, заборони та спеціальні вимоги

Переглянути

Процедура оцінювання в цілому, як і алгоритм визначення завдань і ключових показників, регулюються ст. 44 Закону «Про державну службу» (далі – Закон) та Порядком проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого постановою КМУ від 23 серпня 2017 року № 640, (далі – Порядок).

НАДС звертає увагу, що у 2024 році зміни до наведених положень Закону та Порядку не вносились. Таким чином, завдання і ключові показники на 2025 рік визначаються в такому ж порядку, як вони визначались на 2024 рік.

Долучайтеся до Facebook Бухгалтерія для бюджету

Умови проведення моніторингу виконання завдань передбачені п. 11-1 Порядку. Моніторинг виконання завдань і ключових показників проводиться з метою:

  • відстеження прогресу виконання визначених для державного службовця завдань;
  • аналізу інформації про стан досягнення завдань, установлених для відповідного державного органу;
  • контролю своєчасності та якості процесу виконання завдань;
  • визначення потреби у необхідності коригування процесу або результату виконання завдання;
  • а також надання допомоги для належного виконання завдань.

Моніторинг виконання завдань і ключових показників проводиться особою, яка їх визначила. Моніторинг виконання завдань і ключових показників, визначених для державних службовців, які займають посади державних секретарів міністерств, проводиться відповідним міністром.

Отже, періодичність проведення зазначеного моніторингу нормативно не встановлена. НАДС вважає, що таку періодичність доцільно визначати виходячи із необхідної частоти його проведення, змісту завдань і строків їх виконання. Крім того, в державному органі може бути створена та затверджена загальна система моніторингу, яка передбачатиме обов’язковий періодичний, наприклад щоквартальний, моніторинг виконання завдань і ключових показників державними службовцями цього органу.

За інформацією НАДС

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані: хто, коли, як

Держорган НАЗК вимагає електронного декларування статків і подачі повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, аби запобігти корупції. Хто зобов’язаний подавати це повідомлення, за яких умов і коли?
13984

Оцінювання державних службовців 2025: алгоритм

Як у 2025 році відбувається оцінювання результатів роботи державних службовців? Хто встановлює завдання та ключові показники, коли їх змінювати, і як відображають результати оцінювання державних службовців — зібрали все в одному алгоритмі
49167

Неповний робочий час держслужбовця 2025: зарплата, стаж і надбавка за ранг

Коли держслужбовець має право на неповний робочий день і чи обов’язкове його встановлення керівником? Як зміна тривалості робочого часу вплине на стаж, зарплату, надбавку за ранг і спеціальні пільги держслужби — у практичному огляді з прикладом
19875

Зарплата держслужбовців у 2025 році: посадові оклади та надбавки

Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців у 2025 році, посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок — говоримо у статті. Скористайтеся підказками експерта і нараховуйте зарплату держслужбовцям без помилок
61467

Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців 2025: кому і як подавати

Хто подає звіт про кількісний та якісний склад державних службовців, у якому форматі, які показники включити та на які дані спиратися? У статті розберемо всі нюанси заповнення звіту та дамо підказки по заповненню.
530