Щоб з’ясувати, чи можна використовувати повернені кошти, проаналізуйте:
до якого бюджетного періоду належать витрати. Якщо ці суми є витратами минулих бюджетних періодів, їх уже віднесли на результат виконання кошторису. Тому треба коригувати фінансовий результат за попередні звітні періоди. Про відновлення касових видатків у цьому разі не йдеться;
за рахунок коштів якого фонду кошторису провели витрати:
якщо оплату видатків установа провела за рахунок коштів загального фонду, перерахуйте ці суми до доходу загального фонду відповідного бюджету;
якщо це видатки зі спецфонду, ці кошти не треба перерахувати в дохід бюджету. Вони залишаються в розпорядженні установи. Але розпоряджатися ними можна тільки в межах приписів ч. 9 ст. 51 БК.
Якщо кошти надійшли як відновлення видатків минулого року за загальним фондом, складіть бухгалтерську довідку, нарахуйте зобов’язання перед бюджетом та оформте платіжне доручення, щоб перерахувати їх до бюджету.
Готові бухпроведення для обліку повернених коштів поточного й минулого бюджетних періодів
Видаткова накладна – це первинний документ, який дає змогу обліковувати рух матеріальних цінностей, тож використовують бланк чи не всі установи. І хоча бухгалтери мають з нею справу мало не щодня, запитань щодо заповнення багато. Відповімо на найбільш поширені та дамо зразок
Що таке первісна вартість основних засобів, як її правильно визначити та з чого вона складається? У статті експерт роз'яснює найважливіші аспекти та надає зразок заповнення картки аналітичного обліку незавершених капітальних інвестицій за об’єктом НМА
У бюджетній сфері безоплатна передача – поширене явище. Коли відбувається безоплатна передача основних засобів? Як різнитиметься оцінка активу залежно від ситуації та як відображати ці операції в бухобліку? Розглянемо детальніше.
Малоцінні необоротні матеріальні активи: як правильно визначати їх критерії, вести облік, проводити амортизацію, здійснювати безоплатну передачу та списання? У статті експерт детально розгляне кожен із цих аспектів