Відповідь
Детальний матеріал
Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості
Переглянути
Щоб з’ясувати, чи можна використовувати повернені кошти, проаналізуйте:
- до якого бюджетного періоду належать витрати. Якщо ці суми є витратами минулих бюджетних періодів, їх уже віднесли на результат виконання кошторису. Тому треба коригувати фінансовий результат за попередні звітні періоди. Про відновлення касових видатків у цьому разі не йдеться;
- за рахунок коштів якого фонду кошторису провели витрати:
- якщо оплату видатків установа провела за рахунок коштів загального фонду, перерахуйте ці суми до доходу загального фонду відповідного бюджету;
- якщо це видатки зі спецфонду, ці кошти не треба перерахувати в дохід бюджету. Вони залишаються в розпорядженні установи. Але розпоряджатися ними можна тільки в межах приписів ч. 9 ст. 51 БК.
Первинні документи: що перевірять ревізори
Якщо кошти надійшли як відновлення видатків минулого року за загальним фондом, складіть бухгалтерську довідку, нарахуйте зобов’язання перед бюджетом та оформте платіжне доручення, щоб перерахувати їх до бюджету.
Готові бухпроведення для обліку повернених коштів поточного й минулого бюджетних періодів |
|
|
СКАЧАТИ | СКАЧАТИ |
Бухгалтер бюджетної установи має налагодити облік продуктів харчування. Допоможемо оприбуткувати, визнати та оцінити продукти харчування, розподілити транспортно-заготівельні витрати та обрати метод оцінки вибуття. А також розповімо, як відшкодувати нестачі й втрати за їх наявності.
Що важливо знати про амортизацію основних засобів? Все про ключові методи, строки нарахування, правила обчислення та особливості ведення бухгалтерського обліку амортизації – далі у статті
Акт приймання-передачі основних засобів, майна, робіт, послуг має не одну форму. Коли та яку застосовувати 2025 року, а також їх бланки та зразки – у статті
Як відомо, первинні документи є підставою для відображення господарських операцій в обліку. Про зміни до вимог складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю – в консультації
Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.