Щоб з’ясувати, чи можна використовувати повернені кошти, проаналізуйте:
до якого бюджетного періоду належать витрати. Якщо ці суми є витратами минулих бюджетних періодів, їх уже віднесли на результат виконання кошторису. Тому треба коригувати фінансовий результат за попередні звітні періоди. Про відновлення касових видатків у цьому разі не йдеться;
за рахунок коштів якого фонду кошторису провели витрати:
якщо оплату видатків установа провела за рахунок коштів загального фонду, перерахуйте ці суми до доходу загального фонду відповідного бюджету;
якщо це видатки зі спецфонду, ці кошти не треба перерахувати в дохід бюджету. Вони залишаються в розпорядженні установи. Але розпоряджатися ними можна тільки в межах приписів ч. 9 ст. 51 БК.
Якщо кошти надійшли як відновлення видатків минулого року за загальним фондом, складіть бухгалтерську довідку, нарахуйте зобов’язання перед бюджетом та оформте платіжне доручення, щоб перерахувати їх до бюджету.
Готові бухпроведення для обліку повернених коштів поточного й минулого бюджетних періодів
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
План рахунків — це основний інструмент системи бухгалтерського обліку, який практично забезпечує її реалізацію та дає змогу формувати достовірну та прозору звітність. Тож розглянемо план рахунків бухгалтерського обліку, а також останні зміни, які відбулися у ньому
Як МОЗ рекомендує ЗОЗ вести бухгалтерський облік медикаментів та медичних виробів — у публікації розглянемо загальні положення, що стосуються як медзакладів, що є бюджетними установами, так і реорганізованих медзакладів-КНП
Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.