Що робити, якщо на рахунок установи повернулися кошти минулого року

7364
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку Експертус Головбух Цифрового видавництва Експертус, Київ

Запитання

На початку бюджетного року на реєстраційні рахунки бюджетної установи повернулися кошти минулого року. Чи можна їх використати?

Відповідь

Детальний матеріал

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Переглянути

Щоб з’ясувати, чи можна використовувати повернені кошти, проаналізуйте:

  • до якого бюджетного періоду належать витрати. Якщо ці суми є витратами минулих бюджетних періодів, їх уже віднесли на результат виконання кошторису. Тому треба коригувати фінансовий результат за попередні звітні періоди. Про відновлення касових видатків у цьому разі не йдеться;
  • за рахунок коштів якого фонду кошторису провели витрати:
  • якщо оплату видатків установа провела за рахунок коштів загального фонду, перерахуйте ці суми до доходу загального фонду відповідного бюджету;
  • якщо це видатки зі спецфонду, ці кошти не треба перерахувати в дохід бюджету. Вони залишаються в розпорядженні установи. Але розпоряджатися ними можна тільки в межах приписів ч. 9 ст. 51 БК.

Первинні документи: що перевірять ревізори

Якщо кошти надійшли як відновлення видатків минулого року за загальним фондом, складіть бухгалтерську довідку, нарахуйте зобов’язання перед бюджетом та оформте платіжне доручення, щоб перерахувати їх до бюджету.

Готові бухпроведення для обліку повернених коштів поточного й минулого бюджетних періодів

Відображення в бухобліку повернення коштів поточного бюджетного періоду

Відображення в бухобліку повернення коштів минулого бюджетного періоду

СКАЧАТИ

СКАЧАТИ

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72427

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103269

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35624

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12922

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
73947