Так, заводьте картку обліку пробігу (наробітку) і вказуйте в ній інформацію про сумарний пробіг шини до списання, відновлення зношеного протектора, ремонт або утилізацію.
Якщо замінюєте зимовий комплект шин на літній (або навпаки), шини, які не повністю зношені, передавайте на склад. Зберігати їх потрібно окремо від нових.
У разі заміни шин на запасні водій повідомляє дату заміни, марку шини, пробіг за лічильником на момент зняття та встановлення нової. Цю інформацію також вказуйте в картці обліку пробігу.
Дані для карток обліку пробігу можна брати з подорожніх листів службового автомобіля або інших документів, що їх заміняють.
А що ревізори перевірять в картках обліку пробігу, ми розглянули в е-журналі «Головбух Бюджет» (№ 4/2025). Долучайтеся!
Як належним чином оформити наказ про введення в експлуатацію основних засобів в бюджетних установах – дивіться у зразку, також додаємо приклад заповнення 2025.
Попри активне використання безготівкових розрахунків, касові операції залишаються актуальними для бюджетних установ. Розглянемо, як вести касу в 2025 році: які форми застосовувати, як правильно оприбутковувати готівку, які документи оформлювати та які граничні суми встановлені для розрахунків готівкою.
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.