Чи має новий керівник зі службовим КЕП звертатися до ПФУ для авторизації
Запитання
Чи має новий керівник підприємства окремо звертатися до ПФУ, щоб авторизуватися на вебпорталі як страхувальник, якщо він уже має службовий КЕП?
Відповідь
Реєстраційна картка для отримання КЕП – бланк та зразок
Щоб керівник підприємства міг авторизуватись на вебпорталі електронних послуг ПФУ як страхувальник, він має використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий службовій особі, якій офіційно надано право підпису. Також для авторизації може використовуватись кваліфікована електронна печатка підприємства.
Відпускні: 21 відповідь на робочі ситуації 🤩
Під час входу:
- система автоматично звіряє дані: податковий номер і код ЄДРПОУ підприємства у останньому поданому звіті порівнюються з тими, що вказані у сертифікаті КЕП;
- якщо дані збігаються — можливість авторизації користувача як страхувальника за КЕП стає доступною.
Отже, у разі наявності права підпису від імені страхувальника та якщо дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті збігаються з даними сертифіката КЕП, авторизація відбувається автоматично тож звертатися окремо не потрібно.