Чи має новий керівник зі службовим КЕП звертатися до ПФУ для авторизації

22
Автор
редактор стрічки новин порталу «Бухгалтерія для бюджету та ОМС»

Запитання

Чи має новий керівник підприємства окремо звертатися до ПФУ, щоб авторизуватися на вебпорталі як страхувальник, якщо він уже має службовий КЕП?

Відповідь

Детальний матеріал

Реєстраційна картка для отримання КЕП – бланк та зразок

Переглянути

Щоб керівник підприємства міг авторизуватись на вебпорталі електронних послуг ПФУ як страхувальник, він має використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), виданий службовій особі, якій офіційно надано право підпису. Також для авторизації може використовуватись кваліфікована електронна печатка підприємства.

Відпускні: 21 відповідь на робочі ситуації 🤩

Під час входу:

  • система автоматично звіряє дані: податковий номер і код ЄДРПОУ підприємства  у останньому поданому звіті порівнюються з тими, що вказані у сертифікаті КЕП;
  • якщо дані збігаються — можливість авторизації користувача  як страхувальника за КЕП стає доступною.

Отже, у разі наявності права підпису від імені страхувальника та якщо дані податкового номера і коду ЄДРПОУ в останньому звіті збігаються з даними сертифіката КЕП, авторизація відбувається автоматично тож звертатися окремо не потрібно.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Платні послуги бюджетних установ

Бюджетні установи хоча й знаходяться на державному утриманні, але мають право, а часто й нагальну необхідність заробляти шляхом надання платних послуг. В консультації про те, якими можуть бути ці послуги, правила їхнього надання, ціноутворення, оподаткування, застосування РРО та відображення в бухгалтерських проведеннях
26659

Знищення первинних бухгалтерських документів

Підказки експерта у статті допоможуть провести знищення первинних бухгалтерських документів без помилок. Скористайтеся також зразком акта про вилучення для знищення документів.
13465

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати
372491

Надходження в натуральній формі в бюджетній установі: приклади + проведення

У кейсі бухгалтерських проведень завжди зможете знайти проведення за різними господарським операціями, навіть такі, що не передбачає Типова кореспонденція. Наразі для вас — 4 приклади оприбуткування надходжень у натуральній формі
19662