Відповідь
Неприбуткові установи та організації не є платниками податку на прибуток (п.133.4 ПК). Вони використовують отримані доходи (прибутки) лише для фінансування видатків на своє утримання, реалізацію мети та напрямів діяльності, визначених установчими документами (пп.133.4.2 п.133.4 ст.133 ПК).
Щоб виконувати свої функції для досягнення результатів, бюджетна установа може отримувати надходження і розподіляти бюджетні асигнування на взяття бюджетних зобов’язань та проведення платежів, визначені у кошторисі на бюджетній період.
Отже, кредит, який отримала неприбуткова бюджетна установа, не потрібно оподатковувати, якщо кошторис такої неприбуткової бюджетної установи передбачає такі доходи.
Зверніть увагу!
Доходи у вигляді сум кредиту неприбуткова бюджетна установа повинна використовувати виключно для фінансування видатків, передбачених кошторисом, на своє утримання, реалізацію мети та напрямів діяльності, визначених установчими документами.
За недотримання цих умов неприбуткову організацію виключать із Реєстру неприбуткових установ та організацій (пп. 133.4.3 та 133.4.4 ПК). А повернутися до лав неприбуткових організацій не так просто.
За інформацією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області
Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
Експерт підскаже за яких особливих умов бюджетні установи можуть оплачувати товари чи послуги до того, як їх отримали.
Відкриття та закриття рахунків актуально на початку та в кінці року, а також в процесі реорганізації бюджетної установи. А після набуття чинності наказу Мінфіну від 18.01.2024 № 23 додатково Казначейство у тримісячний строк переукладатиме з клієнтами договори про здійснення розрахунково-касового обслуговування. Тримайте зразки заяви про відкриття та закриття рахунків.
У консультації про заповнення електронної форми реєстраційної картки, яка використовується для реєстрації учасників бюджетного процесу. Розглянемо, хто і який розділ заповнює та як заповнити кожне поле форми.
Програмна класифікація видатків та кредитування місцевого бюджету, відповідно до вимог частини другої статті 10 Бюджетного кодексу України, формується місцевим фінансовим органом за пропозиціями, поданими головними розпорядниками бюджетних коштів під час складання проекту рішення про місцевий бюджет у бюджетних запитах.