Скарга платника податків: які строки розгляду
Запитання
Платник податків подав скаргу до органу контролю: коли той має її розглянути?
Відповідь
Орган контролю розглядає скаргу платника податків та надсилає йому вмотивоване рішення протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, поштою з повідомленням про вручення або під розписку (п. 56.8 Податкового кодексу України; ПК).
Однак це строк не остаточний. Керівник органу контролю (його заступник або уповноважена особа) може продовжити строк розгляду скарги платника податків, але не більше ніж на 60 календарних днів. Про це платника податків письмово повідомляють до закінчення 20-денного строку.
Якщо платнику податків протягом 20 днів або протягом продовженого строку не надсилають вмотивованого рішення за його скаргою, таку скаргу вважають повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем таких строків.
Скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків також якщо керівник органу контролю (його заступник або уповноважена особа) не надіслав платнику податків рішення про продовження строків розгляду до закінчення 20-денного строку.
Рішення, яке прийняв центральний орган виконавчої влади щодо скарги платника податків, остаточне і не підлягає подальшому адміністративному оскарженню, але може бути оскаржене в судовому порядку (п. 56.10 ст. 56 ПК).
ЗІР, категорія 133.03