Чи потрібно щороку подавати заяву про застосування ПСП

777

Запитання

Чи потрібно щороку поновлювати заяву на податкову соціальну пільгу (ПСП)?

Відповідь

ПСП застосовують до заробітної плати працівника тільки за одним місцем її нарахування (пп. 169.2.1 Податкового кодексу України; ПК).

Аби отримати право на ПСП, працівник подає в установу заяву про застосування ПСП та документи, що підтверджують це право.

Бухгалтер застосовує ПСП до заробітної плати працівника з дня отримання заяви про застосування ПСП. На основі цієї заяви бухгалтер у податковій звітності відображає всі випадки застосування або незастосування ПСП.

Норми ПК не передбачають щорічної подачі заяви на ПСП.

Працівник повинен подати нову заяву з відповідними підтверджувальними документами лише якщо у нього виникає право на ПСП з інших підстав, ніж ті, що зазначені у попередній заяві.

За інформацією Головного управління ДФС у Дніпропетровській області

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларація про доходи: алгоритм заповнення

Актуальний бланк і зразок заповнення декларації про майновий стан і доходи у консультації допоможуть вам швидко та без помилок упоратися із власним документом
74257

Приклади відрахувань із заробітної плати

Перш ніж виплатити працівникові зарплату, бухгалтер повинен відрахувати із неї податки. А ще може бути й утримання аліментів, штрафів, профспілкових внесків та інших обов’язкових і добровільних платежів. Усе про відрахування із зарплати – у цьому огляді
394386

Пояснення для розблокування податкової накладної: як подати

Говоримо про пояснення на розблокування податкової накладної. Почнемо з блокування податкової накладної, коли воно виникає та що робити для розблокування. Також роз’яснимо, які пояснення до заблокованої податкової накладної скласти до пакету документів на розблокування ПН. Завершимо діями платника після розблокування ПН.
2685