Відповідь
Помилки у поданому податковому розрахунку, що має статус «звітний», може виявити бухгалтер самостійно або контролюючий орган, який надсилає до установи відповідне повідомлення.
Якщо форма 1ДФ зі статусом «звітний» вже подана, але термін подання ще не минув, для виправлення помилок установа подає новий (виправлений) податковий розрахунок зі статусом «звітний новий» за поточний звітний період.
Якщо термін подання минув, аби виправити помилки, потрібно подати податковий розрахунок сум доходу 1ДФ зі статусом «уточнюючий» за відповідний звітний період. «Уточнюючий» розрахунок складають по-різному залежно від того, у якому розділі слід виправити помилки.
У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
Подання електронної декларації — обов’язок держслужбовців, службовців органів місцевого самоврядування, а також інших осіб, які виконують державні, адміністративні, організаційно-розпорядчі функції в бюджетних установах. Про нову форму декларації, яка діє з 11.10.2024 року та штрафи за недостовірні відомості — у консультації експерта
Звіт про фінансові результати, а саме – форма 2-дс, входить до фінансової звітності — квартальної та річної. На допомогу бухгалтеру експерт наводить бланк та роз’яснення його заповнення
Детальний алгоритм заповнення оновленої електронної декларації — у статті. Розділ за розділом без помилок разом із порадами від експерта
Баланс 1 — це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2025 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи — підкаже експерт