Бланки листків непрацездатності: як обліковувати

1534

Запитання

Як обліковувати бланки листків непрацездатності?

Відповідь

СКАЧАТИ заяву-розрахунок лікарняних

Бланки листків непрацездатності належать до запасів. Установи обліковують запаси за Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку в державному секторі 123 «Запаси», затвердженим наказом Мінфіну від 12.10.2010 № 1202 та враховуючи Методичні рекомендації з бухгалтерського обліку запасів суб’єктів державного сектору, затверджені наказом Мінфіну від 23.01.2015№ 11.

Облік, контроль, порядок і умови видачі листків непрацездатності, їх продовження визначає Інструкція про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затверджена наказом МОЗ від 13.11.2001 № 455.

Установи мають самі розробити систему і форму внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності і контролю господарських операцій. Визначити працівників, які підписуватимуть бухгалтерські та фінансові документи (п. 5 ст. 8 розд. III Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV).

Лист Міністерства охорони здоров’я України від 06.11.2017 № 12-06/253/29151

Бланки листків непрацездатності: як обліковувати
МИКОЛА ПОСТЕРНАК,експерт з питань соціального страхування
Як та коли розмір мінзарплати впливає на розмір лікарняного, чи завжди розмір страхового стажу впливає на розмір лікарняного — розглянемо детально.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
304546

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
171609

Акт звірки розрахунків: готовий зразок

Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
33672