Приймають готівку в касу за прибутковим касовим ордером, який підписує головний бухгалтер або уповноважена особа (п. 25 розд. III Положення № 148). До прибуткових касових ордерів можуть додавати документи, які є підставою для їх складання. Строки здавання готівки та ліміту каси визначають за розд. V Положення № 148.
Відтак, благодійна організація має оприбуткувати у касі з оформленням прибуткового касового ордеру готівку, отриману як благодійний внесок, у т. ч. вилучену зі «скриньки», та у визначені законодавством строки здати її в банк.
Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році
Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф