Відповідь
Готівку, що надходить до кас, потрібно своєчасно та повністю оприбуткувати (пп. 2 п. 58 розд. VI Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 № 148; далі – Положення № 148).
Оприбуткування готівки в касах установ, які проводять готівкові розрахунки з використанням касових ордерів і касових книг — це облік усієї суми готівки в касовій книзі на підставі прибуткових касових ордерів (п. 11 розд. ІІ Положення № 148).
Сума готівки, яку оприбутковують, має відповідати сумі, визначеній у відповідних касових (розрахункових) документах (п. 13 розд. ІІ Положення № 148).
Приймають готівку в касу за прибутковим касовим ордером, який підписує головний бухгалтер або уповноважена особа (п. 25 розд. III Положення № 148). До прибуткових касових ордерів можуть додавати документи, які є підставою для їх складання.
Строки здавання готівки та ліміту каси визначають за розд. V Положення № 148.
Відтак, благодійна організація має оприбуткувати у касі з оформленням прибуткового касового ордеру готівку, отриману як благодійний внесок, у т. ч. вилучену зі «скриньки», та у визначені законодавством строки здати її в банк.
ЗІР, категорія 109.15
Вести облік запасів у бюджетному підприємстві простіше, коли маєш підказки від експертів. Розгляньмо, які є групи обліку запасів, які використовувати субрахунки та КЕКВ, як документально оформити облік запасів. А на прикладах покажемо, як відобразити в обліку запаси
У огляді про те, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення
Примітки до річної фінансової звітності — завершальний звіт. Для бюджетних установ — це форма 5-дс, яку наприкінці 2025 року вирішили оновити. У консультації підготували для вас актуальний бланк форми 5-дс та повну інструкцію зі складання приміток до річної фінансової звітності бюджетної установи. Підкажемо, де можуть ховатися помилки під час заповнення приміток до фінансової звітності.
Щоб зняти майно з балансу, треба скласти техніко-економічне обґрунтування. У статті розглянемо на прикладі, як скласти технікоекономічне обґрунтування необхідності списання державного майна.
Відображайте видатки за КЕКВ 2700 правильно із порадами у статті. Розповідаємо, хто і за яких умов може його застосовувати.