Чи потрібен дозвіл вищого органу на виплату надбавки та премії директору КНП

6249

Запитання

Контракт директора КНП передбачає: надбавку за складність та напруженість — 50% посадового окладу; щомісячну премію — 100% посадового окладу за наявності фонду економії заробітної плати; матеріальну допомогу на соціально-побутові потреби. Контракт підписав міський голова. Чи потрібен для цих виплат наказ начальника відділу охорони здоров’я або достатньо внутрішнього наказу директора з посиланням на контракт?

Відповідь

Із керівником комунального закладу охорони здоров’я контракт укладають:

  • згідно з Порядком, затвердженим постановою КМУ від 21.08.2019 № 792 (далі — Порядок № 792);
  • за типовою формою для відповідної організаційно-правової форми державного, комунального закладу охорони здоров’я (п. 3 Порядку № 792).

Типову форму контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі казенного або комунального некомерційного підприємства, КМУ також затвердив постановою від 21.08.2019 № 792 (далі — Типова форма контракту).

Типова форма контракту визначає, зокрема, умови матеріального забезпечення керівника КНП (п. 16):

Преміювання керівника, встановлення йому надбавок і доплат до посадового окладу, надання матеріальної допомоги здійснюють за рішенням органу управління майном у разі відсутності заборгованості із заробітної плати працівникам підприємства, за спожиті комунальні послуги та з платежів до державного і місцевих бюджетів у межах затвердженого фонду оплати праці.

Тобто умовами контракту власник створює можливість додатково стимулювати керівника медзакладу. Однак для визначення конкретних розмірів надбавок і премій та виплати їх директору необхідне рішення вищого органу комунального закладу.

Чи потрібен дозвіл вищого органу на виплату надбавки та премії директору КНП
Людмила Кравченко,керівник експертної групи Експертус Головбух
У яких розмірах і на який термін керівник установи має право встановлювати надбавки працівникам — дізнаєтеся зі статті

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для запитань-відповідей

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Мінімальна зарплата у 2025 та 2026 роках: що зміниться для бухгалтера

Мінімальна зарплата 2025 встановлена Законом України від 19.11.2024 № 4059-IX «Про Державний бюджет України на 2025 рік». Розмір МЗП з 1 січня 2025 року залишився на рівні 8000 грн. У статті розглянемо, як мінімальна зарплата в Україні впливає на основні соціальні показники та податки. Також поговоримо про те, яка буде мінімальна зарплата у 2026 році, спираючись на Бюджетну декларацію на 2026–2028 роки та роз’яснення Мінфіну.
83838

Розрахунок декретних 2025 на прикладах

Як розрахувати декретні та виплатити в 2025 році? У консультації — алгоритм нарахування декретних, приклади розрахунків, зразки документів та готові бухгалтерські проведення
229929

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
254618