Установа сплатила забезпечувальний депозит: як відобразити в обліку та звітності

6909
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

Установа уклала договір оренди приміщення на три роки і заплатила ФДМУ забезпечувальний депозит за КЕКВ 2800. Коли спливе строк оренди, забезпечувальний депозит установі повернуть. Як відобразити в бухгалтерському обліку та звітності таку господарську операцію?

Відповідь

Положення примірного договору оренди передбачає, що орендар має сплатити на рахунок орендодавця до або в день, коли сторони підписують договір, забезпечувальний депозит. Це необхідно для того, щоб виконати зобов’язання орендаря за договором оренди, а також за договором про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна та надання комунальних послуг (п. 4.5 Примірного договору оренди нерухомого майна, іншого окремого індивідуально визначеного майна, що належить до державної власності, затвердженого постановою КМУ від 12.08.2020 № 820).

Орендодавець має повернути цей депозит орендарю протягом п’яти робочих днів після того, як отримає від балансоутримувача примірник акта повернення з оренди орендованого майна, підписаного без зауважень.

В бухобліку таку господарську операцію відображайте проведеннями:

  • Д-т 6413, К-т 2313 — орендар перерахував забезпечувальний депозит;
  • Д-т 2313, К-т 6413 — орендарю повернули забезпечувальний депозит.

У звітності відображайте такі кошти в рядку 1150 «Інша поточна дебіторська заборгованість» ф. № 1-дс.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Типова кореспонденція субрахунків

Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для бюджетних установ - розберемо всі нюанси з обліку операцій внутрішнього переміщення активів та переведення активів з одного виду в інший
19056

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
305142

Актуальні бланки для інвентаризації

Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
172280