Чи може бухгалтер бути членом комісії із соцстрахування

1408
Автор
керівник групи експертів з бюджетного обліку

Запитання

В установі  діє комісія із соцстрахування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності. Її члени дуже часто допускають помилки, коли приймають рішення про призначення допомоги. Чи можна до складу комісії включити бухгалтера або головного бухгалтера?

Відповідь

Комісію із соцстрахування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (далі — комісія), створюють в установі, яка використовує найману працю, незалежно від форм власності і господарювання. Роботу комісії організовують на паритетних засадах її членів, делегованих до неї роботодавцем та представником застрахованих осіб.

Чи має право ФСС перевірити довідки ОК-5, ОК-7 на всіх працівників ►►►

Членів комісії делегує кожна представницька сторона самостійно у рівній кількості залежно від чисельності застрахованих осіб в установі. Вони виконують свої обов’язки на громадських засадах (п. 1.3 Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, затверджене постановою правління ФСС від 19.07.2018 № 13; далі — Положення).

Застережень щодо того, кого з працівників установи не можна обирати членом комісії, Положення не містить. Отже, членами комісії можуть бути будь-які працівники установи. Головне, щоб вони самостійно виявили бажання бути членом комісії, бо таку роботу не оплачують. До того ж, члени комісії повинні знати про порядок за яким призначають допомогу за рахунок коштів ФСС.

Тож бухгалтер або головний бухгалтер може бути членом комісії. Те, що бухгалтерія розраховує суму допомоги після того, як комісія прийме рішення, не є перепоною.

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

передплата журнал для бухгалтерів

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Кошторис бюджетної установи – зразок складання та особливості

Кошторис – це головний плановий документ бюджетної установи. Без нього витрачання бюджетних коштів стає нецільовим. Тому складати кошторис бюджетної установи – важливий процес, за якого норми закону потрібно чітко дотримати, а всі витрати-доходи перерахувати.
166092

Державний бюджет 2025

28 листопада 2024 року Президент України підписав законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік». Текст закону ще офіційно не оприлюднили, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
4923

Відшкодування комунальних послуг орендарями

Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
34216

Програмна класифікація видатків: обираємо назву бюджетної програми

У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
1867

Реєстрація бюджетних зобов’язань: робочі ситуації

Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
35752