ФДМУ пропонує списати пошкоджене або зруйноване державне майно

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Фонд держмайна України оприлюднив для обговорення проєкт постанови КМУ «Про внесення змін до пункту 4 Порядку списання об’єктів державної власності».

пошкоджене або зруйноване державне майно

◀️ НОВАЦІЇ В КАЗНАЧЕЙСЬКОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ▶️

Проєктом постанови пропонують розширити перелік майна, яке підлягає списанню та не може бути відчужене, безоплатно передане державним підприємствам, установам чи організаціям та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільне).

До переліку майна включать два види:

  • пошкоджене внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів — за умови, що відновлення його є економічно недоцільним;
  • зруйноване внаслідок надзвичайних ситуацій, воєнних дій або терористичних актів.

У разі списання цього майна держоргани та бюджетні установи, які фінансуються з державного бюджету, повинні керуватись:

🔢Утримуємо аліменти з працівника

 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
67193

Типова кореспонденція субрахунків з переміщення активів

Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
23704

Акти звірки взаєморозрахунків: зразок і правила заповнення

Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
44414

Особливості бухгалтерського обліку в ОМС

У чому особливості бухгалтерського обліку органів місцевого самоврядування, якою має бути організація бухгалтерського обліку ОМС та облік специфічних для ОМС операцій – у даній експертній статті.
9696

Акт введення в експлуатацію основних засобів

Установа придбала обладнання, тож потрібно скласти акт введення в експлуатацію. Наводимо в статті акт введення в експлуатацію основних засобів, зразок та приклад заповнення
126203

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді