Як подати повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Про новий сертифікат КЕП керівника потрібно повідомити податківців.

повідомлення про КЕП

Калькулятор штрафів

Податківці нагадали, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПК, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, а також Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок № 557).

Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому він перебуває, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557 за ідентифікатором форми J1391103 (п. 3 розд. ІІІ Порядку № 557).

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають – кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований електронний підпис керівника;
  • останньою – кваліфікована електронна печатка (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557).

Платник податків до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юридичної особи) повідомляє контролюючий орган, на обліку в якому перебуває такий платник, про отримання керівником нового сертифіката кваліфікованого електронного підпису шляхом направлення Повідомлення.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 ПК).

За інформацією Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Плата за землю: приклад заповнення декларації

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю – покрокова інструкція заповнення й зразок. Також знайдете про застосування звільнення від плати за землю під час війни та його декларування.
47620

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді