Як подати повідомлення про надання інформації щодо КЕП

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Про новий сертифікат КЕП керівника потрібно повідомити податківців.

повідомлення про КЕП

⚡️Приклад розрахунку СКШП: скачати

Податківці нагадали, що електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом здійснюється відповідно до ПК, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII, а також Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Мінфіну від 06.06.2017 № 557 (далі – Порядок № 557).

Для надання права підпису електронних документів іншим особам, яким делеговано право підпису, автор (платник) повідомляє про таких осіб контролюючий орган, на обліку в якому він перебуває, шляхом направлення повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 до Порядку № 557 за ідентифікатором форми J1391103 (п. 3 розд. ІІІ Порядку № 557).

До Повідомлення вноситься інформація про підписувача (підписувачів), якому (яким) надається право підпису електронних документів. На сформоване Повідомлення:

  • першими накладають – кваліфіковані електронні підписи усіх осіб, включених до Повідомлення, у порядку черговості їх внесення до Повідомлення;
  • після них – кваліфікований електронний підпис керівника;
  • останньою – кваліфікована електронна печатка (абз. 1 п. 4 розд. ІІІ Порядку № 557).

Платник податків до завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа підписувача (керівника юридичної особи) повідомляє контролюючий орган, на обліку в якому перебуває такий платник, про отримання керівником нового сертифіката кваліфікованого електронного підпису шляхом направлення Повідомлення.

Електронний документообіг між платником податків та контролюючим органом припиняється, зокрема, у випадку отримання інформації від кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг про завершення строку чинності (або скасування) кваліфікованого сертифіката відкритого ключа керівника платника податків (абз. 5 п. 42.6 ПК).

За інформацією Північного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків

Приєднуйтеся до каналу у Facebook

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Призупинення дії трудового договору: оформлення та звітність

Призупинення трудових відносин як альтернатива відпустці за власний рахунок з’явилася під час дії воєнного стану. Як оформити призупинення дії трудового договору та чи зазначати в Додатку Д5 реквізити наказу про призупинення дії трудового договору, як заповнити при цьому Додатки Д1 та 4ДФ, — дізнаєтеся з цього огляду
24144

Декларація з плати за землю 2025: бланк, зразок та алгоритм заповнення

Землекористувачі чи орендарі земельних ділянок мають подавати до ДПС звітність з плати за землю – податкову декларацію. Податкова декларація з плати за землю у 2025 році – покрокова інструкція заповнення й зразок
64953

Аліменти в 4ДФ: зразок і правила заповнення

Як відображати аліменти у Додатку 4ДФ? Який код ознаки доходу застосувати — у статті знайдете приклад заповнення 4ДФ щодо аліментів із поясненнями експерта.
458

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді