Звіт Ф4-ФСС з ТВП: як виправити помилки

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Виявили помилку у Звіті Ф4-ФСС з ТВП? Виправте її й відобразіть у звіті правильно. Ми підкажемо як. Звіт Ф4 з 1 січня 2019 р. НЕ ПОДАЄТЬСЯ!

З 1 січня 2019 року скасовано Звіт за формою № Ф4-ФСС з ТВП

Визначте суму помилки

Якщо лікарняні чи декретні розраховані неправильно, неправильну суму відображатиме і Звіт Ф4-ФСС з ТВП. Щоб виправити ситуацію, спочатку донарахуйте або сторнуйте суму допомоги. Відповідні нарахування відобразіть у бухгалтерському обліку.

Якщо сторнуєте суму допомоги, одночасно сторнуйте й суму нарахованого ЄСВ, утриманих ПДФО і військового збору. Тобто зменшуйте поточні зобов’язання зі сплати цих податків і зборів.

Поверніть кошти чи замовте додаткове фінансування

Якщо суму допомоги (лікарняні чи декретні) занизили, подайте заяву-розрахунок на суму додаткового фінансування. У ній заповніть усі реквізити. Подавайте її одночасно із листом-повідомленням про помилку.

Коли суму допомоги завищили — поверніть протягом трьох робочих днів невикористані кошти на відповідний рахунок органу ФСС. У призначенні платежу платіжного доручення зазначте: «п. 10 Порядку фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління ФСС з ТВП від 22.12.2010 № 26».

Повідомте про помилку

До місцевого робочого органу ФСС надішліть лист-повідомлення довільної форми на бланку установи, у якому поясніть зміст помилки у Звіті Ф4-ФСС з ТВП. У листі зазначте:
  • назву установи і її код ЄДРПОУ;
  • реєстраційний номер страхувальника у ФСС або відповідний номер у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  • вхідний номер та дату заяви-розрахунку, в якій допустили помилку;
  • період виявлення помилки;
  • зміст помилки;
  • суму додаткового фінансування або суму повернених страхових коштів;
  • дату складання листа.
Наведіть відомості про вид допомоги, у сумі якої допустили помилку, застрахованих осіб (їх прізвища, імена й по батькові), серії і номери листків непрацездатності. Якщо суму допомоги завищили, зазначте суму завищення, дату повернення коштів і реквізити платіжного доручення.

Лист-повідомлення підписує керівник і головний бухгалтер установи. Підпис керівника скріпіть відтиском печатки установи. За потреби додаткового фінансування разом із листом-повідомленням подайте відповідну заяву-розрахунок.
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"

Вебінарний марафон доя Дня бухгалтера

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді