Виявили помилку у Звіті Ф4-ФСС з ТВП? Виправте її й відобразіть у звіті правильно. Ми підкажемо як. Звіт Ф4 з 1 січня 2019 р. НЕ ПОДАЄТЬСЯ!
З 1 січня 2019 року скасовано Звіт за формою № Ф4-ФСС з ТВП
Зміст статті:
Визначте суму помилки
Якщо
лікарняні чи
декретні розраховані неправильно, неправильну суму відображатиме і
Звіт Ф4-ФСС з ТВП. Щоб виправити ситуацію, спочатку донарахуйте або сторнуйте суму допомоги. Відповідні нарахування відобразіть у бухгалтерському обліку.
Якщо сторнуєте суму допомоги, одночасно сторнуйте й суму нарахованого
ЄСВ, утриманих
ПДФО і
військового збору. Тобто зменшуйте поточні зобов’язання зі сплати цих податків і зборів.
Поверніть кошти чи замовте додаткове фінансування
Якщо суму допомоги (лікарняні чи декретні) занизили, подайте заяву-розрахунок на суму додаткового фінансування. У ній заповніть усі реквізити. Подавайте її одночасно із листом-повідомленням про помилку.
Коли суму допомоги завищили — поверніть протягом трьох робочих днів невикористані кошти на відповідний рахунок органу ФСС. У призначенні платежу платіжного доручення зазначте: «
п. 10 Порядку фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління ФСС з ТВП від 22.12.2010 № 26».
Повідомте про помилку
До місцевого робочого органу ФСС надішліть лист-повідомлення довільної форми на бланку установи, у якому поясніть зміст помилки у Звіті Ф4-ФСС з ТВП. У листі зазначте:
- назву установи і її код ЄДРПОУ;
- реєстраційний номер страхувальника у ФСС або відповідний номер у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування;
- вхідний номер та дату заяви-розрахунку, в якій допустили помилку;
- період виявлення помилки;
- зміст помилки;
- суму додаткового фінансування або суму повернених страхових коштів;
- дату складання листа.
Наведіть відомості про вид допомоги, у сумі якої допустили помилку, застрахованих осіб (їх прізвища, імена й по батькові), серії і номери
листків непрацездатності. Якщо суму допомоги завищили, зазначте суму завищення, дату повернення коштів і реквізити платіжного доручення.
Лист-повідомлення підписує керівник і головний бухгалтер установи. Підпис керівника скріпіть відтиском печатки установи. За потреби додаткового фінансування разом із листом-повідомленням подайте відповідну заяву-розрахунок.
Читайте у продовженні статті:
Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Головбух: Бюджет"