Для висвітлення своєї діяльності державний орган може стати замовником послуг реклами на платній основі, у тому числі соціальної.
Скористатися послугами соціальної реклами безкоштовно можна лише за наступних умов:
- надавати послуги з виготовлення та розповсюдження соціальної реклами на безоплатній основі можуть лише ЗМІ та розповсюджувачі реклами, діяльність яких повністю або частково фінансусться з державного або місцевих бюджетів, i лише щодо соціальної реклами;
- реклама буде вважатися соціальною тільки за наявності двох складових в поширеній інформації: (1) спрямування на досягнення суспільно корисних цілей та (або) популяризацію загальнолюдських цінностей; (2) відсутність мети отримання прибутку;
- cоціальна реклама не повинна бути спрямована на популяризацію діяльності самого органу, містити посилання на його логотипи, офіційну назву, використовувати державні символи чи інші згадки цього органу.
Докладніше про те, у яких випадках можливе безоплатне отримання товарів чи послуг (у тому числі соціальної реклами) державному органу чи ОМС та особливості отримання такої допомоги можна ознайомитися в роз’ясненні: https://bit.ly/3Ab9ZJK.
Джерело: НАЗК
- ⭐️ Всеукраїнська професійна сертифікація бухгалтерів — 2022 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Оплата праці в умовах посткарантину СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні через COVID-19 СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Зарплата в бюджеті СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Лікарняні та декретні: як платити і звітувати СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
- ⭐️Планування бюджету територіальної громади СПРОБУВАТИ БЕЗПЛАТНО⚡️
УВАГА!
Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.