Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд на своєму засіданні 26.01.2022 року, затвердив Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим на забезпечення окремих видатків районних рад, спрямованих на виконання їх повноважень.

Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад


Йдеться про субвенцію для нарахування заробітної плати працівникам 119 райрад, що знаходяться на підконтрольній Уряду України території. Відповідний проект постанови схвалений на засіданні Кабінету Міністрів.

«У процесі децентралізації важливо забезпечити ефективне функціонування всієї системи органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Зокрема, належне виконання повноважень районних рад, що закріплені в Конституції України та базовому законодавстві. Відтак у державному бюджеті на 2022 рік передбачено понад 154 млн грн, які будуть спрямовані лише на оплату праці та нарахування заробітної плати працівників райрад за цей рік», – підкреслив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода.

Зазначимо, Мінрегіон неодноразово звертав увагу, що підготовка та виконання відповідних районних бюджетів – пряма відповідальність райрад та райдержадміністрацій, вони повинні бути збалансованими, незважаючи на обсяг ресурсів. Ця вимога витікає з Бюджетного кодексу України – повноваження на здійснення витрат бюджету мають відповідати обсягу надходжень на відповідний бюджетний період. Також затвердження місцевого бюджету з дефіцитом є порушенням вимог Кодексу. Типові ознаки порушень більшості районних рад:

  • призначення більше одного заступника голови райради;
  • затвердження апарату райради, на фінансування якого немає коштів, але ці видатки затверджуються у районному бюджеті.
Враховуючи зазначене, а також обсяг субвенції з державного бюджету, райрадам було рекомендовано встановити на перехідний період мінімальну штатну чисельність апарату, яка не перевищує 8 працівників.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

7 компетенцій бухгалтера, які допоможуть знайти більш оплачувану роботу в 2025 році

Чи зможе ви назвати основні компетенції бухгалтера, які допоможуть вам створити позитивне враження про себе? Вибудовуйте і підтримуйте свою репутацію, імідж, опановуйте професійну майстерність. Те, що називаєте майбутнім, будуєте вже зараз. Тож ідіть сміливо своїм шляхом і досягайте успіху!
9162

Добові на відрядження 2026: розміри, документи, приклади

У 2026 році відрядженим працівникам компенсують витрати та добові — як в Україні, так і за кордоном. Скільки і коли виплачують, які документи потрібні, що має враховувати бухгалтер бюджетної установи — читайте у роз’ясненні експерта
224443

Казначейське обслуговування місцевих бюджетів 2026: зміни та правила

Розберемо правила, терміни та покрокову процедуру казначейського обслуговування місцевого бюджету в 2026 році. Дізнайтеся, що має зробити бюджетна установа, щоб забезпечити своєчасне фінансування та уникнути помилок
23004

Оподаткування подарунків працівникам

Оподаткування подарунків працівникам — на що слід звернути увагу при оподаткуванні подарунків працівникам і відображенні їх у Додатку 4ДФ Податкового розрахунку. Чи обкладаються новорічні подарунки ПДФО, військовим збором, ЄСВ та ПДВ?
87175

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді