Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Уряд на своєму засіданні 26.01.2022 року, затвердив Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим на забезпечення окремих видатків районних рад, спрямованих на виконання їх повноважень.

Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад


Йдеться про субвенцію для нарахування заробітної плати працівникам 119 райрад, що знаходяться на підконтрольній Уряду України території. Відповідний проект постанови схвалений на засіданні Кабінету Міністрів.

«У процесі децентралізації важливо забезпечити ефективне функціонування всієї системи органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Зокрема, належне виконання повноважень районних рад, що закріплені в Конституції України та базовому законодавстві. Відтак у державному бюджеті на 2022 рік передбачено понад 154 млн грн, які будуть спрямовані лише на оплату праці та нарахування заробітної плати працівників райрад за цей рік», – підкреслив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода.

Зазначимо, Мінрегіон неодноразово звертав увагу, що підготовка та виконання відповідних районних бюджетів – пряма відповідальність райрад та райдержадміністрацій, вони повинні бути збалансованими, незважаючи на обсяг ресурсів. Ця вимога витікає з Бюджетного кодексу України – повноваження на здійснення витрат бюджету мають відповідати обсягу надходжень на відповідний бюджетний період. Також затвердження місцевого бюджету з дефіцитом є порушенням вимог Кодексу. Типові ознаки порушень більшості районних рад:

  • призначення більше одного заступника голови райради;
  • затвердження апарату райради, на фінансування якого немає коштів, але ці видатки затверджуються у районному бюджеті.
Враховуючи зазначене, а також обсяг субвенції з державного бюджету, райрадам було рекомендовано встановити на перехідний період мінімальну штатну чисельність апарату, яка не перевищує 8 працівників.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Доповідна записка: бланк та зразок

Як скласти доповідну записку? Які види доповідної записки та які є вимоги щодо її змісту? У статті — зразки доповідних записок від експерта для різних робочих ситуацій.
120900

Е-лікарняні від приватної клініки: як перевірити, чи оплатить ПФУ

Працівник звернувся до приватної клініки чи приватного лікаря й на основі їхнього медичного висновку був зареєстрований е-лікарняний. Тобто від недержавного медичного закладу. Сумнів бухгалтера небезпідставний, адже у «паперовому» минулому були прикрі випадки з судовими позовами щодо визнання листків непрацездатності від приватних клінік законними. Так чи ні приватним е-лікарняним — відповідь у консультації.
37079

Закупівля електроенергії в бюджетних установах

Закон про ринок електроенергії закладає правові передумови щодо закупівлі замовниками електричної енергії на конкурентних засадах. Про роботу замовника та планування закупівлі електроенергії — у даному огляді
49902

Відпустки спортсменам із жовтня 2025 року

Про особливі відпустки для працівників-спортсменів, загальні правила надання таких відпусток, їхню тривалість та оплату — розповідаємо в огляді.
25

ПСП 2025/2026: кому і як надавати

Податкова соціальна пільга у 2025 та 2026 році надає можливість зменшити розмір ПДФО. Хто має право на ПСП 2025/2026, як її застосовувати, для кого призначена «дитяча» ПСП та який її розмір, які документи потрібні для застосування такої ПСП, які коди ознак ПСП застосовувати при складанні Додатка 4ДФ Податкового розрахунку — відповіді на ці питання у даному огляді
127782

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді