Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад

Уряд на своєму засіданні 26.01.2022 року, затвердив Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим на забезпечення окремих видатків районних рад, спрямованих на виконання їх повноважень.

Уряд затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету на фінансування райрад


Йдеться про субвенцію для нарахування заробітної плати працівникам 119 райрад, що знаходяться на підконтрольній Уряду України території. Відповідний проект постанови схвалений на засіданні Кабінету Міністрів.

«У процесі децентралізації важливо забезпечити ефективне функціонування всієї системи органів місцевого самоврядування та виконавчої влади. Зокрема, належне виконання повноважень районних рад, що закріплені в Конституції України та базовому законодавстві. Відтак у державному бюджеті на 2022 рік передбачено понад 154 млн грн, які будуть спрямовані лише на оплату праці та нарахування заробітної плати працівників райрад за цей рік», – підкреслив заступник Міністра розвитку громад та територій В’ячеслав Негода.

Зазначимо, Мінрегіон неодноразово звертав увагу, що підготовка та виконання відповідних районних бюджетів – пряма відповідальність райрад та райдержадміністрацій, вони повинні бути збалансованими, незважаючи на обсяг ресурсів. Ця вимога витікає з Бюджетного кодексу України – повноваження на здійснення витрат бюджету мають відповідати обсягу надходжень на відповідний бюджетний період. Також затвердження місцевого бюджету з дефіцитом є порушенням вимог Кодексу. Типові ознаки порушень більшості районних рад:

  • призначення більше одного заступника голови райради;
  • затвердження апарату райради, на фінансування якого немає коштів, але ці видатки затверджуються у районному бюджеті.
Враховуючи зазначене, а також обсяг субвенції з державного бюджету, райрадам було рекомендовано встановити на перехідний період мінімальну штатну чисельність апарату, яка не перевищує 8 працівників.

Джерело: Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

вебінар індексація зарплати

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік витрат за соціальними внесками в ОМС

За якими виплатами ОМС має нараховувати соціальні внески, серед яких ЄСВ і пенсійний збір? Мінімальні та максимальні розміри ЄСВ, загальні правила нарахування й бухгалтерські проведення для обліку витрат ОМС за соціальними внесками – все це у консультації.
2922

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами – як заповнити

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма 7д та 7 м подається як місячний, квартальний та річний за кожним з фондів окремо. Експертне пояснення щодо заповнення допоможе здати звіт без помилок.
35573

Як вести облік витрат із зарплати ОМС

Заробітна плата займає завжди суттєву частку у загальних витратах будь-якої бюджетної установи й органи місцевого самоврядування (ОМС) – не виняток. Як вести облік таких витрат, що до них належать, які правила їхнього нарахування, про виплату авансу та бухгалтерські проведення в ОМС – у даному огляді.
7213

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді