Чи обов'язково повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки?

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Законом України № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» від 15.04.2014, який набрав чинності 30.10.2014, внесені зміни до низки кодексів та законів України, які спрямовані, зокрема на перехід до добровільності використання печаток суб’єктами господарювання приватного права.

Чи обов'язково повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки?

Зразок посадової інструкції бухгалтера СКАЧАТИ


Зокрема, відповідно до п. 4 ст. 62 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами та доповненнями (далі – ГКУ) підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.

Особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання визначаються ст. 128 ГКУ, яка не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.

Нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.

Разом з цим, узагальнюючи норми Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (в тому числі п. 48.3 ст.48) форми документів, які подаються до контролюючого органу (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису фізичної особи – підприємця або посадових осіб – юридичної особи печаткою за її наявності.

Джерело: ДПС

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Акт на списання основних засобів зразок заповнення

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
159470

КЕКВ 2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали: роз’яснення

Підкажемо, що відносити до КЕКВ 2220. Допоможемо розібратися, як тип бюджетної установи та призначення закупівлі впливають на те, який КЕКВ для медикаментів обрати, КЕКВ 2210 чи КЕКВ 2220. Підкріпимо теорію практичними таблицями із бухгалтерськими проведеннями у статті.
105

КЕКВ 2800 Інші поточні видатки: роз’яснення

Як відображати видатки за КЕКВ 2800 — розповідаємо у статті. Роз’яснення, як використовувати КЕКВ 2800 та приклади бухгалтерських проведень допоможуть бюджетній установі сплатити забезпечувальні депозити, виплатити працівнику компенсацію за рішенням суду чи оплатити ліцензію.
40175

Як бюджетній установі купити телефони та оплатити мобільні послуги у 2025 році

Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
9658

Реєстрація РРО у 2025 році: як провести правильно

РРО/пРРО — це сфера, в якій час від часу відбуваються зміни. І вони постійні. Процедура реєстрації звичайних РРО спростилася за останні роки. Про реєстрацію РРО/пРРО — тема даного огляду
8998

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді