
Щоб отримати додаткові кошти і покращити фінансовий стан установи, керівники намагаються здавати в оренду приміщення, які не використовують. Такі приміщення не завжди мають окремий лічильник на електроенергію. Дуже часто бухгалтери, коли розраховують обсяг електроенергії, яку споживає орендар, не враховують показників енергоспоживання електроприладів за технічними паспортами. Тобто занижують вартість спожитої орендарем електроенергії. Такі упущення бухгалтера під час ревізії виявляють перевіряльники і на винних осіб складають протоколи про адмінпорушення.
Як запобігти такій ситуації, правильно розрахувати спожиті орендарем послуги і не мати претензій від ревізорів, читайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів
У період дії правового режиму воєнного стану планові контрольні заходи не проводять. Стосується це і Держпраці. Але не все так просто та однозначно. У статті з'ясуємо порядок перевірки Держпраці та до кого можуть прийти з перевіркою у 2025 році. Розповімо, як підготуватися до перевірки Держпраці та на які штрафи може наразитися установа.
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті