
Щоб отримати додаткові кошти і покращити фінансовий стан установи, керівники намагаються здавати в оренду приміщення, які не використовують. Такі приміщення не завжди мають окремий лічильник на електроенергію. Дуже часто бухгалтери, коли розраховують обсяг електроенергії, яку споживає орендар, не враховують показників енергоспоживання електроприладів за технічними паспортами. Тобто занижують вартість спожитої орендарем електроенергії. Такі упущення бухгалтера під час ревізії виявляють перевіряльники і на винних осіб складають протоколи про адмінпорушення.
Як запобігти такій ситуації, правильно розрахувати спожиті орендарем послуги і не мати претензій від ревізорів, читайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах — як ревізори виявляють порушення
Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.