Щоб отримати додаткові кошти і покращити фінансовий стан установи, керівники намагаються здавати в оренду приміщення, які не використовують. Такі приміщення не завжди мають окремий лічильник на електроенергію. Дуже часто бухгалтери, коли розраховують обсяг електроенергії, яку споживає орендар, не враховують показників енергоспоживання електроприладів за технічними паспортами. Тобто занижують вартість спожитої орендарем електроенергії. Такі упущення бухгалтера під час ревізії виявляють перевіряльники і на винних осіб складають протоколи про адмінпорушення.
Як запобігти такій ситуації, правильно розрахувати спожиті орендарем послуги і не мати претензій від ревізорів, читайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
Яких порушень припускаються одержувачі бюджетних коштів, коли аудитори передають матеріали ревізії до правоохоронних органів.
Те, як установа використовує бюджетні кошти в процесі господарської діяльності, перевіряє Держаудитслужба. Аби ревізія не налякала бухгалтера, надамо практичні поради.