
Щоб отримати додаткові кошти і покращити фінансовий стан установи, керівники намагаються здавати в оренду приміщення, які не використовують. Такі приміщення не завжди мають окремий лічильник на електроенергію. Дуже часто бухгалтери, коли розраховують обсяг електроенергії, яку споживає орендар, не враховують показників енергоспоживання електроприладів за технічними паспортами. Тобто занижують вартість спожитої орендарем електроенергії. Такі упущення бухгалтера під час ревізії виявляють перевіряльники і на винних осіб складають протоколи про адмінпорушення.
Як запобігти такій ситуації, правильно розрахувати спожиті орендарем послуги і не мати претензій від ревізорів, читайте у статті.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів