Мінекономіки планує оновити форму звітності №3-ПН

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На сайті СПО профспілок з’явився доопрацьований проект Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми звітності № 3-ПН «Інформація про попит на робочу силу (вакансії) та Порядку її подання».

Допомогатор


 МінекономікиМетою прийняття проекту акта є удосконалення форми щодо інформації про попит на робочу силу (вакансії) та порядку її подання, сприяння розвитку електронних послуг Державної служби зайнятості та електронного обслуговування клієнтів, вдосконалення загальнонаціональної бази даних про наявність робочих місць в Україні.

Проектом акта пропонується затвердити форму щодо інформації про попит на робочу силу (вакансії) та порядок її подання юридичними особами та фізичними особами - підприємцями, які в межах трудових відносин використовують працю фізичних осіб.

Форма передбачає отримання повної та достовірної інформації про попит на робочу силу (вакансії) на ринку праці, що дозволить досягти результатів щодо якісного та оперативного підбору кандидатів під потреби роботодавців, а також комплексного інформування кандидатів стосовно вимог роботодавця до претендентів на вакансію під час проведення відбору за визначеною вакансією та режиму 1 умов праці, встановлених чинним законодавством та роботодавцем.

Проектом акта передбачається також запровадження механізму подання роботодавцями інформації про потребу в робочій силі (вакансії) в електронній формі з підтвердженням електронним підписом або печаткою, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що «сприятиме розвитку електронних послуг Державної служби зайнятості та електронного обслуговування клієнтів, вдосконалення загальнонаціональної бази даних про наявність робочих місць в Україні.

Проект Наказу Мінекономіки:

  • http://spo.fpsu.org.ua/images/365_1.pdf

Нова форма звітності №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії)":

  • http://spo.fpsu.org.ua/images/365_2.doc
  • http://spo.fpsu.org.ua/images/365-3.doc

Порядок подання форми звітності №3-ПН "Інформація про попит на робочу силу (вакансії):

  • http://spo.fpsu.org.ua/images/365-4.doc

У разі наявності пропозицій та зауважень, СПО об’єднань профспілок просить направити їх до 21.02.2022 на електронну адресу [email protected] для узагальнення та підготовки відповіді від СПО об’єднань профспілок.

Джерело: СПО об’єднань профспілок

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72442

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103303

Одноразова грошова допомога родинам загиблих військових: як не втратити

У вересні 2025 року Міноборони уточнило порядок виплати ОГД для членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців. У статті експерт пояснює, коли сім'я військового, який загинув, захищаючи Батьківщину у період воєнного стану, має право отримати компенсацію — одноразову грошову допомогу (ОГД) у розмірі 15 млн грн
135

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35640

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
12933

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді