Верховна Рада врегулювала питання фінансування ліцеїв у громадах з населенням менше 50 тисяч осіб

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Верховна Рада прийняла зміни до Бюджетного кодексу України щодо питання фінансування ліцеїв у громадах. Для Міністерства освіти це завдання було одним із ключових при формуванні мережі шкіл у процесі децентралізації, про це повідомив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет у своєму Телеграм-каналі.

Верховна Рада врегулювала питання фінансування ліцеїв у громадах з населенням менше 50 тисяч осіб


Зміни Бюджетного кодексу передбачені проектом ЗУ «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо зарахування акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі тютюнових виробів» №5719 від 01 липня 2021 року.

У Бюджетному кодексі доповнено статтю 89, згідно з якою до видатків, здійснюваних з бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад, належать видатки на загальну середню освіту (також на ліцеї), засновником яких є міська, селищна або сільська рада. Тепер громади мають усі повноваження щодо фінансування ліцеїв незалежно від кількості населення в них.

Джерело: МОН

УВАГА!

Бути у курсі подій та законодавчих оновлень стало ще легше! Підписуйтесь на наш Telegram або FB та читайте важливі новини від порталу "Бюджетник" першими.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на час його відсутності

Головний бухгалтер установи — посадова особа, керівник структурного підрозділу — бухгалтерської служби. Він має право другого підпису. Тож відсутність цієї особи, навіть тимчасова (через відпустку, хворобу чи звільнення), може паралізувати установу. Аби цього не сталось, керівник установи має дбати про свого бухгалтера та знати коли та хто може виконувати обов’язки головного бухгалтера на період його відсутності. Хто може замінити головбуха та як це оформити — розповідаємо у статті
22280

Типова кореспонденція субрахунків з переміщення активів

Типова кореспонденція субрахунків — це інструмент, що допомагає бухгалтерам бюджетної сфери відображати господарські операції в обліку згідно з нормативами. У консультації розберемо, як застосовувати типову кореспонденцію, які субрахунки використовуються для внутрішнього переміщення активів, передачі в оренду, безоплатної передачі тощо.
23624

Акти звірки взаєморозрахунків: зразок і правила заповнення

Щороку установи проводять інвентаризацію розрахунків, аби перевірити, чи правильно відображені в бухобліку дебіторська і кредиторська заборгованості. Інвентаризаційна комісія складає акти інвентаризації, та передумовою їх складання є акт звірки взаєморозрахунків. Розглянемо, що це за документ та як діяти, якщо знайшли розбіжності в обліку.
44274

Доплати бюджетникам у 2025 році: види, порядок нарахування, приклади

Посадові оклади в бюджетних установах у 2025 році залишаються невисокими. Однак зарплату працівників можна збільшити за рахунок доплат, надбавок і премій. У матеріалі зібрано актуальну інформацію про стимулюючі та обов’язкові доплати, їхній розмір, порядок нарахування та приклади оформлення
53529

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану.
3924

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді