
Ревізори завжди прискіпливо контролюють, як установи списують матеріальні цінності, і знаходять чимало порушень. Їх головне завдання — перевірити, як об’єкт контролю використовує і зберігає державні фінансові ресурси, необоротні та інші активи. Тож правильно оформлюйте акти на списання матеріальних цінностей. В іншому випадку вам доведеться під час ревізії витрачати час і сили, щоб пояснити ревізорам, що майно списано законно.
Хочете дізнатися, яких фраз уникати в актах, щоб вас не звинуватили в безпідставному списанні майна та розтраті бюджетних коштів? Читайте статтю і тримайте приклади формулювань, які використовувати за списання матеріальних цінностей, щоб ваші документи не викликали підозри в ревізорів.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Органи контролю зупинили установі операції з бюджетними коштами. А чи завжди їх дії законні? Перегляньте судову практику і зробіть висновки.
Вже немає місця, куди класти зарплатні документи? То перевірте, можливо, деякі з них можна знищити. На допомогу прийде наш експерт. Він підкаже мінімальний термін зберігання документів згідно із законодавством
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
З 23 липня 2025 року до перевірок військового обліку офіційно долучилися Держпраці та податкова. У бізнес-середовищі одразу з’явилися побоювання: чи це означає, що підприємства тепер можуть очікувати на позапланові візити з перевірками? У цій статті розберемося, що саме змінилося та чи є реальні підстави для візиту інспекторів