Ревізори завжди прискіпливо контролюють, як установи списують матеріальні цінності, і знаходять чимало порушень. Їх головне завдання — перевірити, як об’єкт контролю використовує і зберігає державні фінансові ресурси, необоротні та інші активи. Тож правильно оформлюйте акти на списання матеріальних цінностей. В іншому випадку вам доведеться під час ревізії витрачати час і сили, щоб пояснити ревізорам, що майно списано законно.
Хочете дізнатися, яких фраз уникати в актах, щоб вас не звинуватили в безпідставному списанні майна та розтраті бюджетних коштів? Читайте статтю і тримайте приклади формулювань, які використовувати за списання матеріальних цінностей, щоб ваші документи не викликали підозри в ревізорів.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
Стаття присвячена питанням видів державного контролю за фінансово-господарською діяльністю органів місцевого самоврядування. Дізнаєтеся також як ревізори готуються до ревізії та отримаєте поради як підготуватися до зустрічі з ревізорами і на які моменти господарської діяльності звернути увагу.
Перевірки Держпраці та острахи бухгалтера та керівника в першу чергу пов’язані зі значними фінансовими штрафами. І навіть якщо все ніби гаразд і неоформлених працівників в установі немає, – ризик заробити штраф за неоформлення трудових відносин за наявності цивільно-правових договорів існує. Які вони штрафи нинішні?
Які наслідки чекають на установу, якщо ревізори виявлять нецільове використання бюджетних коштів, – дізнайтеся зі статті
Яких порушень припускаються одержувачі бюджетних коштів, коли аудитори передають матеріали ревізії до правоохоронних органів.
Те, як установа використовує бюджетні кошти в процесі господарської діяльності, перевіряє Держаудитслужба. Аби ревізія не налякала бухгалтера, надамо практичні поради.