
Ревізори завжди прискіпливо контролюють, як установи списують матеріальні цінності, і знаходять чимало порушень. Їх головне завдання — перевірити, як об’єкт контролю використовує і зберігає державні фінансові ресурси, необоротні та інші активи. Тож правильно оформлюйте акти на списання матеріальних цінностей. В іншому випадку вам доведеться під час ревізії витрачати час і сили, щоб пояснити ревізорам, що майно списано законно.
Хочете дізнатися, яких фраз уникати в актах, щоб вас не звинуватили в безпідставному списанні майна та розтраті бюджетних коштів? Читайте статтю і тримайте приклади формулювань, які використовувати за списання матеріальних цінностей, щоб ваші документи не викликали підозри в ревізорів.
ЧИТАТИ СТАТТЮ ☑️
До вашої установи прийшли з ревізією і проводять зустрічну звірку? Пояснюємо, кого і як перевіряють, які документи готувати, як діяти бухгалтеру та керівнику, і як захистити свої права.
Що таке акт ревізії, як його читати та на що звертати увагу, які документи надати ревізорам? Як правильно написати пояснення та як діяти, коли не згодні з висновками ревізорів — далі у статті
Товарно-транспортна накладна – це належне оформлення процесу транспортування ТМЦ в усіх його учасників. Вона необхідна і для бухобліку, і для контролю перевезення. У статті знайдете актуальний бланк ТТН 2025, зразок заповнення та поради щодо виправлення помилок у документі.
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Оплата комунальних послуг в бюджетних установах — як ревізори виявляють порушення