Як пропонують змінити НП(с)БОДС 101, 102, 103

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Автор
консультант з обліку та оподаткування, Київ
Мінфін оприлюднив проєкт змін до окремих національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі (НП(с)БОДС)

Як пропонують змінити НП(с)БОДС 101, 102, 103Проєктом наказу Мінфіну пропонують внести зміни до НП(с)БОДС:

  • 101 «Подання фінансової звітності»;
  • 102 «Консолідована фінансова звітність»;
  • 103 «Фінансова звітність за сегментами».

У НП(с)БОДС 101 пропонують вилучити термін «закордонний суб’єкт державного сектору» і уточнити термін «контролюючий суб’єкт державного сектору», а також ввести новий — «група».

Група — група суб’єктів державного сектору, до складу якої входять контролюючий суб’єкт державного сектору та один або кілька контрольованих суб’єктів державного сектору.

Неочевидні ризики бухгалтера: як зняти з себе зайву відповідальність

У НП(с)БОДС 102 пропонують уточнити, що:

  • у бухгалтерському обліку, фінансовій звітності та консолідованій фінансовій звітності контролюючого суб’єкта державного сектору внески до статутного / пайового капіталу та додаткового капіталу суб’єктів господарювання державного, комунального секторів економіки відображають як фінансові інвестиції;
  • контролюючий суб’єкт державного сектору для цілей складання консолідованої фінансової звітності визначає групу контрольованих суб’єктів державного сектору з урахуванням специфіки діяльності.

У тексті НП(с)БОДС 102 та 103 словосполучення «економічна група» пропонують замінити на «група».

 

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про проведення інвентаризації: зразок від експерта

Наказ про проведення інвентаризації — документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте актуальний зразок наказу про проведення інвентаризації у 2025 році.
183352

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72883

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
104193

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35938

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13090

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді