
Пункт 69.3 ПК присвячено платника, які беруть безпосередню участь у воєнних діях. Скоріш за все, мова йде про платників, які є самозайнятими особами.
Нагадаємо самозайнятими особами є фізособи-підприємці або фізособи, які провадить незалежну професійну діяльність за умови, що вони не є працівниками в межах такої підприємницької чи незалежної професійної діяльності (14.1.226 ПК).
Якщо такі платники, у зв'язку з наслідками їх безпосередньої участі у воєнних діях, не дотримались термінів виконання податкових обов'язків, що зазначені у пункті 69 підрозділу 10 розділу ХХ ПК, вони звільняються від відповідальності, передбаченої ПК за невиконання податкових обов'язків за умови, що вони виконають ці обов’язки протягом одного місяця з дня закінчення дії наслідків, що унеможливили їх виконання ( п. 69.3 ПК).
Тобто, якщо ФОПи не можуть виконати податкові обов’язки протягом 3 місяців після припинення або скасування воєнного стану в Україні, вони мають виконати такі обов’язки протягом одного місяця з дня закінчення дії (причин), що унеможливили їх виконання.
Таку ж норму містить і Закон № 2115, відповідно до якого особи, які не мають фізичної можливості протягом тримісячного строку подати будь яку звітність чи документи у зв'язку з безпосередніми наслідками їх участі у бойових діях, звільняються від адміністративної та/або кримінальної відповідальності та подають звітність чи документи протягом одного місяця з дня закінчення наслідків, які унеможливлювали їх подання.
Окрім основної відпустки чимало бюджетників мають додаткові відпустки. Одна з них — щорічна додаткова відпустка, наприклад за вислугу років. У статті говоримо, як надавати такі відпустки, чим щорічні додаткові відпустки відрізняються від щорічних основних відпусток та інших додаткових відпусток. У пригоді стануть і приклади — беріть у роботу і нехай працюється легше!
Бувають обставини, коли відпустка без збереження заробітної плати — єдиний вихід як для працівника, так і для роботодавця. У консультації розглянемо, кому надають таку відпустку під час воєнного стану, яка її максимальна тривалість та як усе це оформити.
Шукаєте ефективний спосіб організувати документообіг у бюджетній установі? У статті розповімо, як правильно побудувати графік документообігу з урахуванням вимог законодавства та реальних потреб установи. Практичний акцент, чітка структура та приклад для скачування — усе для того, щоб ви могли швидко впровадити зміни у своїй роботі.
Держслужбовців можуть переводити з районних держадміністрацій до органів місцевого самоврядування. У статті розберемо порядок переведення, як оформити контракт, що писати в трудовій книжці та як діяти з рангом держслужбовця
У статті розглянули порядок оформлення листка непрацездатності у 2025 році: хто має право на отримання, як правильно заповнити бланк, які дані необхідні для електронного та паперового варіантів. Скористайтеся актуальним бланком листка непрацездатності та зразком заповнення, щоб пришвидшити оплату лікарняних.