Як отримати компенсацію за працевлаштування переселенця - Кабмін

Кабмін визначив порядок надання роботодавцю компенсації витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб унаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні.

Як отримати компенсацію за працевлаштування переселенця - Кабмін

Компенсацію надаватимуть у розмірі 6500 гривень щомісяця за кожну працевлаштовану особу, за яку роботодавець сплачує ЄСВ, на період воєнного часу та протягом 30 календарних днів після його скасування або припинення.

Для отримання компенсації роботодавець не раніше, ніж через п’ять календарних днів після працевлаштування особи має подати до центру зайнятості заяву:

  • в електронній формі — через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (далі — Портал Дія);
  • в паперовій формі — особисто під час відвідування центру зайнятості або на адресу електронної пошти відповідного центру зайнятості.

Заяву роботодавець подає до центру зайнятості, розташованого за своїм місцезнаходженням.

Форму заяви затверджує Державний центром зайнятості, крім форми заяви, яку подають засобами Порталу Дія.

До заяви, поданої до центру зайнятості в паперовій формі, зокрема на адресу електронної пошти, додають:

  • копію наказу про працевлаштування особи;
  • документ, що підтверджує працевлаштування;
  • відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • копію довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Для подання заяви в електронній формі через Портал Дія роботодавець повинен:

  1. створити особистий електронний кабінет користувача на Порталі Дія та пройти електронну ідентифікацію та автентифікацію;
  2. заповнити, підписати та подати заяву, яка формується засобами Порталу Дія і містить такі відомості:
  • найменування юрособи або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) ФОПа, код згідно з ЄДРПОУ;
  • дані про кожну працевлаштовану особу: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
  • РНОКПП або серію та номер паспорта громадянина України (для фізосіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • дані про документ, що підтверджує працевлаштування;
  • розрахунковий рахунок роботодавця.

Рішення щодо надання або відмови у наданні компенсації регіональний центр зайнятості має ухвалити протягом п’яти днів.

Постанова КМУ від 20.03.2022 № 331

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Бронювання працівників – зміни з 01.12.2024

15 листопада Уряд оновив критерії бронювання та критерії для отримання критичності. Бронювання працівників підприємств із 1 грудня здійснюватимуть через Дію. Моніторинг підприємств та організацій здійснюватимуть щомісяця на відповідність всім критеріям критичності. Детальніше про зміни — у статті.
14176

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах

Матеріальна допомога на поховання в бюджетних установах не виплачується за кошти державного чи місцевого бюджету. Це забороняє підпункт «б» пункту 4 постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298. А от допомогу на поховання як страхову виплату виплачує роботодавець за рахунок коштів, отриманих від ПФУ, за умови надання потрібних документів про смерть працівника чи члена його сім’ї.
9845

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання – у консультації.
12978

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді