Як діяти фізичній особі, що втратила реєстраційний номер облікової картки платника податків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як діяти фізичній особі, що втратила реєстраційний номер облікової картки платника податків

Який алгоритм дій фізичної особи — громадянина України, який втратив чи зіпсував реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), у т. ч. якщо паспорт громадянина України також втрачено?

Якщо фізична особа втратила або зіпсувала РНОКПП, а також втратила паспорт громадянина України, їй необхідно:

1. отримати в територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України замість втраченого або викраденого;

2. подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків за формою № 5ДР (далі — Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822) до:

– податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

– будь-якого податкового органу, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Щоб заповнити Заяву за ф. № 5ДР, використовуйте дані паспорта й інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків і виготовлення РНОКПП:

– до 3 робочих днів — у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

– до 5 робочих днів — у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Щоб отримати картку платника податків, яка засвідчує присвоєння РНОКПП, необхідно пред’явити податковому органу, до якого подавали Заяву за ф. № 5ДР, паспорт із відміткою про місце реєстрації та за необхідності документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

За матеріалами ЗІР, категорія 116.09 

Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку.

Нагадуємо, що зараз усі матеріали сайту доступні вам без обмежень. У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні журнали
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Зарплата держслужбовців у 2025 році: посадові оклади та надбавки

Про зміни в нарахуванні зарплати держслужбовців у 2025 році, посадові оклади, граничні розміри премій, доплат та надбавок — говоримо у статті. Скористайтеся підказками експерта і нараховуйте зарплату держслужбовцям без помилок
55661

Онлайн-курси з бухгалтерського обліку для бюджетних установ

Курси підвищення кваліфікації бухгалтерів бюджетної сфери онлайн. Навчання у Вищій школі Головбуха — це практичні заняття з обліку, зарплат, податків та ревізій. Отримайте нові навички від експертів та сертифікат!
6146

ЄСВ 2025: ставка, сплата, звітність

ЄСВ у 2025 році становить 22% для працівників без інвалідності. У статті поговоримо про мінімальний ЄСВ 2025 та максимальний розмір єдиного соціального внеску
26058

Звіт про кількісний та якісний склад державних службовців 2025: кому і як подавати

Хто подає звіт про кількісний та якісний склад державних службовців, у якому форматі, які показники включити та на які дані спиратися? У статті розберемо всі нюанси заповнення звіту та дамо підказки по заповненню.
72

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді