Як діяти фізичній особі, що втратила реєстраційний номер облікової картки платника податків

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Як діяти фізичній особі, що втратила реєстраційний номер облікової картки платника податків

Який алгоритм дій фізичної особи — громадянина України, який втратив чи зіпсував реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП), у т. ч. якщо паспорт громадянина України також втрачено?

Якщо фізична особа втратила або зіпсувала РНОКПП, а також втратила паспорт громадянина України, їй необхідно:

1. отримати в територіальному органі Державної міграційної служби України в установленому порядку новий паспорт громадянина України замість втраченого або викраденого;

2. подати заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб — платників податків за формою № 5ДР (далі — Заява за ф. № 5ДР) (додаток 12 до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 29.09.2017 № 822) до:

– податкового органу за місцем реєстрації фізичної особи;

– будь-якого податкового органу, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання.

Щоб заповнити Заяву за ф. № 5ДР, використовуйте дані паспорта й інших документів, які підтверджують зміни таких даних.

Якщо в паспорті відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, необхідно пред’явити документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

Термін внесення змін до облікових даних платника податків і виготовлення РНОКПП:

– до 3 робочих днів — у разі звернення до податкового органу за місцем проживання;

– до 5 робочих днів — у разі звернення до будь-якого податкового органу.

Щоб отримати картку платника податків, яка засвідчує присвоєння РНОКПП, необхідно пред’явити податковому органу, до якого подавали Заяву за ф. № 5ДР, паспорт із відміткою про місце реєстрації та за необхідності документ (довідку) про реєстрацію місця проживання/перебування.

За матеріалами ЗІР, категорія 116.09 

Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку.

Нагадуємо, що зараз усі матеріали сайту доступні вам без обмежень. У разі, якщо вам потрібна консультація експерта чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні журнали
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Рішення про місцевий бюджет 2026: що має містити документ і як його оформити

Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
3422

Форма 3-дс — звіт про рух грошових коштів без помилок

У складі фінансової звітності бюджетні установи, держоргани та ОМС звітують про надходження та витрати грошових коштів у процесі своєї операційної, інвестиційної та фінансової діяльності. Як заповнити Звіт про рух грошових коштів (форма № 3-дс) і уникнути помилок? Відповідаємо
94413

Оренда державного та комунального майна в Україні у 2025 році

Процедура оренди державного та комунального майна для державних органів, ОМС та бюджетних установ у 2025 році має чітке правове регулювання. У статті розглянемо, які нормативні документи застосовуються, особливості укладення договору оренди, а також нюанси, які діють під час воєнного стану
17118

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді