Держслужбовців скорочуватимуть. НАДС розробило методику

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

На державні органи чекає функціональний аудит за методикою, яку підготувало НАДС. Відповідно до уточненого переліку завдань органи визначатимуть кількість персоналу.

Про це розповіла голова НАДС Наталія Алюшина.

«Завдання держави на сьогодні — скоротити видатки на утримання держапарату, але при цьому зберегти його дієвість. Очевидно, що частина завдань і функцій державних органів тимчасово стала неактуальною. Деякі потребують перегляду чи адаптації до умов війни», — зауважила чиновник.

НАДС опрацювало методику, що дозволяє будь-якому органу публічної влади провести функціональний аудит своєї діяльності та виокремити пріоритетні напрями.

«Наша методика дозволяє усім органам влади відмовитися від зайвих функцій та витрат. І навпаки — сконцентруватися на наданні необхідних для людей послуг, — зауважила Н. Алюшина. — Інституції зможуть коректно визначати кількість персоналу, необхідного для виконання уточненого переліку завдань. Десь він може бути скорочений, а в інших місцях — навпаки доданий».

Апробацію розробленої методики НАДС розпочало з себе. Невдовзі після того, як отримають результати, буде визначено курс змін у НАДС, а сама методика буде запропонована усім органам публічної служби.

Любі читачі, команда Експертус Головбух продовжує працювати і надавати вам професійну підтримку.

У разі, якщо ви передплатник наших друкованних видань
— усі електронні матеріали зараз доступні без обмежень.

У разі, якщо ви читач порталу та вам потрібна консультація експерта
чи детальніша інформаційна підтримка, ви можете передплатити наші електронні продукти
«Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА» зі знижкою 50%.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
50616

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
21955

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
732

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52307

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69159

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді