Паспорт бюджетної програми затверджують головні розпорядники своїми наказами протягом 45 днів від дня набрання чинності законом про Державний бюджет України на відповідний рік (наказ Мінфіну «Про паспорти бюджетних програм» від 29.12.2002 № 1098).
Тож термін затвердження паспортів бюджетних програм спливає 14.02.2019.
Якщо розпорядників бюджетних коштів у визначений законодавством термін не подадуть затверджені паспорти бюджетних програм, органи Казначества не проводитимуть видатки.
За інформацією Казначейства
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Коли можна вносити зміни до кошторису бюджетної установи та як правильно це зробити — далі у огляді
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження