Із 25.05.2022 у платіжній сфері можна застосовувати ЕЦП та е-печатку: Постанова НБУ

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

НБУ врегулював умови застосування електронного підпису та електронної печатки у платіжній сфері.

Із 25.05.2022 у платіжній сфері можна застосовувати ЕЦП та е-печатку: Постанова НБУ

⚡️ Призупинення трудових відносин на час війни: як оформити

Тепер норми, що діють у банківській системі України під час створення, оброблення та зберігання електронних документів щодо вчиненняя правочинів, поширюватимуться і на платіжні організації платіжних систем, учасників платіжних систем, операторів послуг платіжної інфраструктури та їх клієнтів (користувачів платіжних систем). Це дасть змогу суттєво зменшити непродуктивні витрати й підвищити ефективність виконання банківських та платіжних операцій, а також швидкість і якість обслуговування фінансовими установами своїх клієнтів.

Зокрема, Національний банк:

  • визначив види електронного підпису та електронної печатки, що їх застосовують платіжні установи;
  • встановив вимоги щодо застосування кожного з видів електронного підпису та електронної печатки;
  • врегулював процес створення та зберігання електронних документів платіжними установами.

Відповідні зміни містить постанова Правління НБУ «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» від 18.05.2022 № 100. Вона набирає чинності з 25 травня 2022 року.

За інформацією НБУ


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 3-х місяців безплатного доступу до електронних журналів «Головбух: БЮДЖЕТ» та «Головбух: ПРАЦЯ та ЗАРПЛАТА».

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Залишаймося разом. Будьмо на зв’язку щодня.

На FB сторінках та телеграм-каналах даємо акційні пости/повідомлення раз на тиждень протягом травня.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Первинні документи: як скласти без помилок

Первинні документи — це підстава відображати господарські операції в обліку. Які ж вимоги до складання первинних документів та їх взаємозв’язок з фінансовою звітністю — розповідаємо в консультації
72708

Інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів: заповнення без помилок

На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
103830

Нестача при інвентаризації: як діяти

Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
35840

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах

Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, документальне оформлення її результатів аудитори мають право накласти штраф
13031

Залишкова вартість: що має знати бухгалтер

Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
74219

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді