Яка різниця між запитом на інформацію і зверненням громадян

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:

Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:

  • на запити — 5 робочих днів;
  • на звернення — 30 календарних днів.

Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота в нічний час у 2025 році: приклади оплати

Робота в нічний час має особливості оплати. У статті говоримо, хто має право на нічну доплату, у якому розмірі, та як правильно розрахувати оплату. Розглянемо приклади для працівників бюджетної сфери — сторожа та оператора котельні
63674

Бюджетна програма і програмна класифікація видатків 2025: як не помилитись

Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
8146

Колективний договір: зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта.
41214

Посадова інструкція бухгалтера бюджетної установи — зразок

Прийняли на роботу нового бухгалтера? Ознайомте його з посадовими обов’язками, правами та відповідальністю. Для цього скачайте актуальний зразок посадової інструкції бухгалтера бюджетної установи
86119

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді