Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:
- запит — прохання особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, якою він володіє (ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI);
- звернення — прохання вчинити певні дії, викладені у пропозиціях, заявах чи скаргах (ст. 3 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 № 393/96-ВР).
Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:
- на запити — 5 робочих днів;
- на звернення — 30 календарних днів.
Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.
За інформацією Офісу великих платників податків ДФС