Яка різниця між запитом на інформацію і зверненням громадян

Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:

Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:

  • на запити — 5 робочих днів;
  • на звернення — 30 календарних днів.

Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

посадова інструкція скачати

Статті за темою

Усі статті за темою

Декларації та звіти подавайте після закінчення війни: прийнято закони

7 березня 2022 року в газеті «Голос України» № 48 було опубліковано Закон № 21181 та Закон № 21152 які прийнято на основі законопроєктів № 71253 та № 71214 відповідно. Закони набирають чинності з дати їх опублікування, тобто з 07.03.2022.
9248

Послаблення авансових обмежень: нові правила передоплати від урядовців

⚡️ Уряд значно розширив перелік закупівель товарів, робіт, послуг, які розпорядники можуть авансувати без будь-яких урядових обмежень. ✔️Отже, правила передоплати, в тому числі закупівлі періодики, на період карантину знову змінено.
3786

Карантинні обмеження для бюджетних установ

З’ясуємо, як карантин в Україні та ділення на зони впливають на роботу бюджетних установ. Які карантинні обмеження маємо дотримувати для помаранчевої, червоної та жовтої зони у 2021 році, аби не наразитися на штрафи.
999

ТОП-10 найкорисніших матеріалів: не пропустіть важливе

Ми живемо у часи змін та нестабільності: штормить як в Україні, так і в усьому світі. COVID-19, карантин, нові правки у закони. Бухгалтеру зараз як ніколи потрібно тримати руку на пульсі новин та не пропустити жодної зміни. Тож, щоб спростити вам пошуки у гуглі, зібрали 10 найактуальніших та корисних матеріалів.
1869