Яка різниця між запитом на інформацію і зверненням громадян

Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:

Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:

  • на запити — 5 робочих днів;
  • на звернення — 30 календарних днів.

Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Гнучкий режим роботи

Гнучкий графік робочого часу може бути як тимчасовим, так і на постійній основі. Які особливості такого трудового розпорядку, як запровадити гнучкий режим роботи та вести облік робочого часу. Ці та інші пов’язані питання — у консультації
17122

Зразок наказу про преміювання працівників

За успішне виконання роботи працівник може отримати від установи заохочення у вигляді премії. Підставою для її нарахування є наказ керівника. Для вас — зразок наказу про преміювання працівників
293771

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
144355

КОРО: особливості застосування Книги обліку розрахункових операцій

Книги обліку розрахункових операцій (КОРО) ведуть установи при проведенні готівкових розрахункових операцій у визначених законодавством ситуаціях. Розглянемо коли їх бюджетній установі вести обов’язково, а коли можна обійтися й без них?
36235

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді