Яка різниця між запитом на інформацію і зверненням громадян

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:

Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:

  • на запити — 5 робочих днів;
  • на звернення — 30 календарних днів.

Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік автомобільних шин: бланки, зразки, пояснення

Бухгалтер має пам’ятати головне правило експлуатації автомобілів — обов’язковий облік та списання шин в бюджетних установах. Як обліковувати шини, коли їх списувати та які документи для цього необхідні, як ревізори виявляють їх понаднормове списання — дізнаєтеся із публікації
62357

Класифікатор професій для звіту ЄСВ — Додатку Д5 Податкового розрахунку

На допомогу бухгалтеру поради, як користуватися класифікатором професій при заповненні Додатка Д5 Податкового розрахунку. Дивись приклад оформлення штатного розпису, що містить графи, які корисні для заповнення цього додатку.
34384

Баланс форма 1-дс — як заповнити

Баланс 1 — це традиційний фінансовий звіт. Якими є загальні вимоги до складання звіту Баланс форма 1-дс, яку саме інформацію у 2025 році мають розкривати щодо своїх активів і пасивів бюджетні установи — підкаже експерт
91702

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді