Яка різниця між запитом на інформацію і зверненням громадян

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Запит на інформацію і звернення платників податків різняться між собою, в першу чергу, змістом:

Основною практичною відмінністю між запитом і зверненням є строк надання відповіді на них, а саме:

  • на запити — 5 робочих днів;
  • на звернення — 30 календарних днів.

Платники податків можуть направляти запити до ДФС як в електронній формі так і в паперовій на адреси запосиланням.

За інформацією Офісу великих платників податків ДФС

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік безоплатно отриманих основних засобів

Бюджетні установи отримують основні засоби без оплати: від юридичних і фізичних осіб як дарунок, а також від інших бюджетних установ. Як показати в обліку дарунки — від отримання до амортизації
45424

Як провести видатки з благоустрою території

Висадка квітів до свята, озеленення території, вивезення сміття, косіння трави, облаштування автобусних зупинок та інші заходи з утримання території у належному стані. Усі ці заходи з благоустрою потребують належного проведення видатків. Якими вони бувають, їхні КЕКВ, бухгалтерські рахунки та облік — у консультації
15450

Як оплачувати роботу вчителя-сумісника

Сумісництво у школі — поширена ситуація, але коли нараховуєте зарплату вчителю-суміснику маєте врахувати певні нюанси. У статті на прикладі вчителя музики розповідаємо, як тарифікувати педпрацівника за сумісництвом.
29330

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді