Електронний реєстр листків непрацездатності: як функціонуватиме

Уряд затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності (далі — Реєстр). Такий Порядок дозволить розпочати роботу електронної системи записів про тимчасову непрацездатність. Цей документ спільними зусиллями розробили фахівці ФСС, Мінісоцполітики, МОЗ, Національної служби здоров’я, ПФУ.

Електронний реєстр листків непрацездатності формується як система, в якій накопичуватимуть, зберігатимуть і використовуватимуть електронні данні на базі централізованих інформаційних технологій реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Відповідно до Порядку, листок непрацездатності реєструють виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер. Його формують та присвоюють автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.

Реєстр має різні рівні доступу, які обмежать відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до Реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники — застраховані особи. Однак інформацію з Реєстру, що містить відомості про ідентифікаційний номер платника податків, період і причину непрацездатності, надаватимуть тільки тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю. Відомості будуть надавати виключно за період, коли особа перебувала з у трудових відносинах з роботодавцем, що оплачував лікарняний.

Реєстр складають із записів про тимчасову непрацездатність. Такі відомості потрапляють до Реєстру автоматично за допомогою програмних засобів. Кожен запис включає відомості про:

  • тимчасово непрацездатну особу;
  • унікальний номер випадку непрацездатності;
  • номер, дату та час реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я;
  • причину та період непрацездатності;
  • призначений режим лікування;
  • відомості про лікаря та заклад охорони здоров’я;
  • суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від ФСС та ін.

Дані до Реєстру надходитимуть з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.

За інформацією Фонду соціального страхування України

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Індексація зарплати 2025

Про правила для нарахування індексації у 2025 році та як індексувати зарплату протягом 2025 року, якщо оклад змінюється – роз'яснить експерт на прикладах у статті.
106611

Розрахунок декретних 2025 на прикладах

Як розрахувати декретні та виплатити в 2025 році? У статті — алгоритм нарахування декретних, приклади розрахунків, зразки документів та готові бухгалтерські проведення
150747

Компенсація за невикористану відпустку: розрахунок 2025

Експерт допоможе розібратися, коли, кому та як надавати компенсацію за невикористані відпустки. На прикладах розберемося в особливостях розрахунку компенсації за невикористані відпустки, її нарахуванні та оподаткуванні
423389

Наказ про надання матеріальної допомоги: як заповнити правильно

Перед тим як надати працівникові матеріальну допомогу, необхідно оформити відповідні документи, зокрема, наказ про надання матеріальної допомоги. Дізнайтеся, як правильно заповнити наказ про надання матеріальної допомоги: на оздоровлення, у зв’язку з сімейними обставинами, на лікування, на оздоровлення дітей, на поховання
150056

Авансовий звіт у 2025 році: бланк та приклад заповнення

Для бухгалтера звична практика – видати працівникам аванс на відрядження, отримати від них авансові звіти, відшкодувати витрати за час поїздки. Та чи певний бухгалтер, що працівник подав авансовий звіт правильно? Надаємо бланк та приклад заповнення.
238190

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді