Уряд затвердив Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності (далі — Реєстр). Такий Порядок дозволить розпочати роботу електронної системи записів про тимчасову непрацездатність. Цей документ спільними зусиллями розробили фахівці ФСС, Мінісоцполітики, МОЗ, Національної служби здоров’я, ПФУ.
Електронний реєстр листків непрацездатності формується як система, в якій накопичуватимуть, зберігатимуть і використовуватимуть електронні данні на базі централізованих інформаційних технологій реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Відповідно до Порядку, листок непрацездатності реєструють виключно на підставі створеного в електронній формі медичного висновку, який засвідчує тимчасову непрацездатність. Кожен листок непрацездатності має унікальний реєстраційний номер. Його формують та присвоюють автоматично за допомогою програмних засобів ведення Електронного реєстру листків непрацездатності.
Реєстр має різні рівні доступу, які обмежать відомості, доступні для користувача. Зокрема, через електронні кабінети на порталі послуг до Реєстру матимуть доступ роботодавці та самі працівники — застраховані особи. Однак інформацію з Реєстру, що містить відомості про ідентифікаційний номер платника податків, період і причину непрацездатності, надаватимуть тільки тій особі, якої вони стосуються, а також її роботодавцю. Відомості будуть надавати виключно за період, коли особа перебувала з у трудових відносинах з роботодавцем, що оплачував лікарняний.
Реєстр складають із записів про тимчасову непрацездатність. Такі відомості потрапляють до Реєстру автоматично за допомогою програмних засобів. Кожен запис включає відомості про:
- тимчасово непрацездатну особу;
- унікальний номер випадку непрацездатності;
- номер, дату та час реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я;
- причину та період непрацездатності;
- призначений режим лікування;
- відомості про лікаря та заклад охорони здоров’я;
- суму допомоги по тимчасовій втраті працездатності від ФСС та ін.
Дані до Реєстру надходитимуть з використанням кваліфікованого електронного підпису та засобів криптографічного захисту інформації.
За інформацією Фонду соціального страхування України