Заява-розрахунок лікарняних є підставою, за якою ФСС здійснюється виплата лікарняних найманим працівникам. Наразі 60% таких заяв до ФСС подають в електронному вигляді. Щодня до ФСС в електронному вигляді надходить близько 5 тис. заяв-розрахунків.
Аби подавати до ФСС електронні документи із застосуванням електронного підпису/печатки, установа має звернутись до ФСС та укласти відповідний договір.
Як тільки такий договір уклали, електронні документи, у т. ч. заяви-розрахунки та бланк повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, формуйте та подавайте до ФСС у електронному вигляді.
Програмне забезпечення, за допомогою якого подаватимете документи до ФСС, оберіть самостійно.
Можливість подавати заяви-розрахунки і повідомлення про виплату коштів в електронному вигляді установи мають з 01.10.2018 (п. 6 Порядку фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, який Правління ФСС затвердило постановою від 19.07.2018 № 12).
За інформацією офіційного порталу ФСС