ДФС може анулювати реєстрацію платника ПДВ, зокрема, якщо:
- платник ПДВ подав заяву про анулювання реєстрації (далі — заява) протягом попередніх 12 місяців, за умови, що загальна вартість оподатковуваних товарів/послуг, які він надає, за останні 12 к. міс. була меншою за 1 млн. грн, та він сплатив суми податкових зобов’язань;
- платник ПДВ ліквідується та сплатив суми податкових зобов’язань;
- платник ПДВ протягом 12 послідовних податкових місяців не подає органу ДФС декларації з ПДВ та/або подає її з нульовими показниками;
- установчі документи платника ПДВ суд визнав недійсними;
- суд своїм рішенням скасував/анулював/визнав недійсною податкову реєстрацію (п. 184.1 ПК).
ДФС анулює реєстрацію платника ПДВ на підставі його заяви або своїм самостійним рішенням, зокрема, на дату:
- заяви платника ПДВ або рішення органу ДФС про анулювання реєстрації;
- судового рішення;
- яка передує дню, коли особа втратила статус платника ПДВ.
Датою анулювання реєстрації платника ПДВ ДФС визначить ту з дат, яка настала раніше.
ДФС анулює реєстрацію платника ПДВ на підставі його заяви, якщо встановить, що вона відповідає вимогам ПК (п. 184.2 ПК).
Якщо заява не містить законних підстав, аби анулювати реєстрацію платника ПДВ, ДФС протягом 10 к. дн. після надходження заяви надасть такому платникові вмотивовану письмову відмову, у якій пояснить, чому не анулює реєстрацію (п. 184.4 ПК).
ДФС повідомить установу про те, що анулював її реєстрацію як платника ПДВ, письмово протягом 3 робочих днів після дня, коли її анулює (п. 184.10 ПК).
За інформацією ГУ ДФС у Тернопільській області