До Порядку формування Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, затвердженого наказом Мінфіну від 22.12.2011 № 1691, розроблено проект змін. Мета цих змін — удосконалення окремих процедур казначейського обслуговування розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів.
Так, заповнюючи Реєстраційну картку розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів) слід дотримуватись нового правила. Назви, скорочення слід заповнювати з урахуванням регістру, тобто використовувати великі та малі літери українського алфавіту відповідно до правопису. Це стосується реквізитів:
- найменування розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів);
- найменування розпорядника бюджетних коштів вищого рівня;
- повна адреса.
Також зазначено, що великі літери, використані в установчих документах та великі і малі літери, використані при заповненні даної інформації в Реєстраційній картці, вважаються тотожними. Так буде досягнуто єдиного формату, адже відомості про розпорядників і одержувачів бюджетних коштів Казначейство оприлюднює на порталі відкритих даних (data.gov.ua).
Ці зміни застосовуватимуть з 1 листопада, після набрання чинності відповідним наказом.
З проекту наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України»
Програмна класифікація видатків — основа для правильного формулювання бюджетної програми. У статті пояснимо, як складати бюджетні програми у 2025 році, як визначати їх код та сформулювати назву.
Місцеві бюджети — це основа фінансової автономії громад. У 2025 році принципи формування доходів і видатків залишаються стратегічно важливими. У статті пояснюємо, з чого складаються доходи місцевих бюджетів, як відбувається розподіл коштів та на що саме спрямовують видатки
Яких порушень найчастіше припускаються розпорядники та одержувачі бюджетних коштів? Чим може завершитися перевірка, якщо аудитори виявляють серйозні недоліки у використанні бюджетних ресурсів? У статті розповідаємо, які помилки притаманні одержувачу та чому це може стати головним болем розпорядника бюджетних коштів.
Місцеві бюджети з державного бюджету отримують трансферти на спільні цільові програми. Освітня субвенція – це один з таких трансфертів. Про умови її отримання та перелік витрат, на які можна витрачати кошти освітньої субвенції – у цьому огляді
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2025 року та їхнього застосування — у цьому огляді