Уряд вніс зміни до Граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету.
Акт прийому-передачі матеріальних цінностей
Зокрема, зросли граничні суми витрат на придбання комплекту меблів для службового кабінету:
- керівника ЦОВВ, голів обласних держадміністрацій — з 15 000 грн до 25 000 грн;
- заступників керівників ЦОВВ — з 11 000 грн до 25 000 грн;
- заступників голів обласних держадміністрацій — з 9000 грн до 25 000 грн;
- керівників інших державних органів, бюджетних установ і організацій, голів місцевих судів та їх заступників — з 6500 грн до 15 000 грн.
Для окремих посадових осіб окремих органів не визначали граничні суми витрат на зазначені цілі. Наразі це питання врегульовано.
Із постанови КМУ «Про внесення змін до граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» від 14.08.2019 № 717
Маєте справу з пальним але його облік викликає питання? Щоб упоратися з обліком палива без помилок — скористайтеся алгоритмом, зразками та бухгалтерськими проведеннями у статті
Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів
Про нові обмеження вартості на придбання та оплату мобільних товарів та послуг у бюджетній установі — розповідає експерт. Визначимося з умовами оплати мобільних послуг та необхідними КЕКВ
Основні засоби — це матеріальні активи, без яких жодна установа, держорган, ОМС функціонувати не зможе. Та не усі матеріальні активи є основними засобами. Розглянемо детальніше, що таке основні засоби установи та які вони бувають у 2025 році
У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку.