Правительство внесло изменения в Предельные суммы расходов на приобретение легковых автомобилей, мебели, другого оборудования, компьютеров, приобретение и содержание мобильных телефонов государственными органами, а также учреждениями и организациями, которые содержатся за счет государственного бюджета.
В частности, выросли предельные суммы расходов на приобретение комплекта мебели для служебного кабинета:
- руководителя ЦОИВ, председателей областных госадминистраций — с 15 000 грн до 25 000 грн;
- заместителей руководителей ЦОИВ — с 11 000 грн до 25 000 грн;
- заместителей председателей областных госадминистраций — с 9000 грн до 25 000 грн;
- руководителей других государственных органов, бюджетных учреждений и организаций, председателей местных судов и их заместителей — с 6500 грн до 15 000 грн.
Для отдельных должностных лиц отдельных органов не определяли предельные суммы расходов на указанные цели. Сейчас этот вопрос урегулирован.
Из постановления КМУ «О внесении изменений в предельные суммы расходов на приобретение легковых автомобилей, мебели, другого оборудования, компьютеров, приобретение и содержание мобильных телефонов государственными органами, а также учреждениями и организациями, которые содержатся за счет государственного бюджета» от 14.08 .2019 № 717
На підставі акта введення в експлуатацію основних засобів, акта приймання-передачі основних засобів, технічної та іншої супровідної документації бухгалтер формує регістри аналітичного обліку. Серед них – інвентарна картка обліку об’єкта основних засобів бюджетних установ. Розглянемо детально, як її заповнити
Залишкова вартість основних засобів підтверджує їхній якісний стан, а правильна оцінка активів допоможе скласти бухгалтерський баланс без помилок. З’ясуємо, на що впливає залишкова вартість та як її визначати
Підкажемо, чи кожен працівник установи може бути членом комісії списання майна бюджетних установ та коли керівник може залишити склад комісії зі списання майна незмінним.
Якими документами слід керуватися в обліку підручників і навчальних посібників, як відобразити в обліку придбання, надходження при безоплатній передачі підручників і навчальних посібників, як обліковувати списання підручників і навчальних посібників, отримання та продаж макулатури
У балансі бюджетної установи всі активи, зокрема й основні засоби, визнаються за вартістю придбання, яка з часом не відповідає реальній. І тоді потрібна переоцінка основних засобів. Як її організувати, порахувати та відобразити у бухгалтерських проведеннях — у даній консультації