Предельные суммы расходов на закупку комплекта мебели для служебного кабинета руководителя повышены

RU UA

Правительство внесло изменения в Предельные суммы расходов на приобретение легковых автомобилей, мебели, другого оборудования, компьютеров, приобретение и содержание мобильных телефонов государственными органами, а также учреждениями и организациями, которые содержатся за счет государственного бюджета.

В частности, выросли предельные суммы расходов на приобретение комплекта мебели для служебного кабинета:

  • руководителя ЦОИВ, председателей областных госадминистраций — с 15 000 грн до 25 000 грн;
  • заместителей руководителей ЦОИВ — с 11 000 грн до 25 000 грн;
  • заместителей председателей областных госадминистраций — с 9000 грн до 25 000 грн;
  • руководителей других государственных органов, бюджетных учреждений и организаций, председателей местных судов и их заместителей — с 6500 грн до 15 000 грн.

Для отдельных должностных лиц отдельных органов не определяли предельные суммы расходов на указанные цели. Сейчас этот вопрос урегулирован.

Из постановления КМУ «О внесении изменений в предельные суммы расходов на приобретение легковых автомобилей, мебели, другого оборудования, компьютеров, приобретение и содержание мобильных телефонов государственными органами, а также учреждениями и организациями, которые содержатся за счет государственного бюджета» от 14.08 .2019 № 717

передплата журнал для бухгалтерів

Статті за темою

Усі статті за темою

Типова кореспонденція субрахунків

Типова кореспонденція субрахунків бухгалтерського обліку для бюджетних установ - розберемо всі нюанси з обліку операцій внутрішнього переміщення активів та переведення активів з одного виду в інший
19056

Облік основних засобів 2024: від придбання до списання

У статті поговоримо про облік основних засобів в бюджетних установах. З'ясуємо, як відображати їх придбання, амортизацію, реконструкцію, модернізацію, поліпшення, ремонт, переоцінку вартості, дооцінку й відновлення корисності, уцінку й втрата від зменшення корисності, вибуття та списання в бухобліку
305169

Ліквідаційна вартість основних засобів в бюджетних установах

Ліквідаційна вартість є складовою бухгалтерського обліку основних засобів у бюджетних установах. Розглянемо як та коли її слід визначати, коли потрібно переглядати, та як відобразити її в обліку.
41989

Акт списання основних засобів – бланк та зразок

Якщо основний засіб вибуває з установи через його ліквідацію або часткову ліквідацію, таке вибуття оформляють актом. Акт списання буває чотирьох видів. Наразі поговоримо про акт списання основних засобів.
123781

Акт списання матеріалів: бланк

Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.
307605

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді