В електронній системі закупівель із 23 серпня запрацює новий функціонал, що пов’язує план закупівель замовника з тендером. Відтак, замовник, коли оголошуватиме надпорогову закупівлю, муситиме зазначити ідентифікатор річного плану закупівель, що їй відповідає.
У кожної закупівлі має бути окремий ідентифікатор плану. Адже з одного плану замовник зможе створити лише одну закупівлю.
Якщо ж замовник захоче оголосити закупівлю, якої немає в річному плані закупівель, він має спочатку відкоригувати план. Тобто внести зміни до плану — додати до нього таку закупівлю, а вже з плану оголошувати процедуру закупівлі.
У разі відміни закупівлі чи якщо її визнають такою, що не відбулася, план вважають використаним. Тому, щоб провести повторну процедуру, треба буде опублікувати новий план.
А ось обов’язку проводити закупівлю на тому майданчику, на якому замовник її запланував, немає. Оголошувати закупівлю можна буде й з іншого майданчика.
Увага! Зв'язка з планом — обов'язкова для всіх понадпорогових процедур. Виняток зроблений лише для другого етапу конкурентного діалогу та раундів закупівель за рамковою угодою.
У разі допорогових закупівель та процедур звітування — це опційна умова.
Ця доробка в системі має сприяти як кращому процеcу планування закупівель в замовника, так контролю за закупівлями.
Джерело: веб-сайт ProZorro
Надія Бігунзаступник генерального директора із закупівель Державного підприємства «Медичні закупівлі України» Щоб закупити потрібне і вчасно, великий замовник організовує взаємодію між структурними підрозділами. Як це ліпше зробити і хто має відповідати за різні етапи процесів планування та проведення закупівель?
Замовник має оприлюднювати звіт про укладений договір, укладений без використання електронної системи закупівель. Тримайте покрокову інструкцію.
Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
Спрощені закупівля – це вид закупівель, що є результатом нормативного урегулювання допорогових закупівель. Головними ознаками спрощеної процедури закупівлі є необтяжливий алгоритм проведення та мінімальна кількість документів, які мають надати учасники. А звідси – можливість швидко закупити необхідні товари, роботи чи послуги.
Що повинен знати фахівець з публічних закупівель, які він має права, завдання та обов’язки і яку відповідальність нестиме у разі порушення — визначає посадова інструкція фахівця з публічних закупівель. Наведемо її зразок.