Спрощені закупівлі, скасування тендерних комітетів і персоналізація відповідальності

UA RU
У Парламенті зареєстровано законопроєкт № 1076 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».

Він уводить новий вид закупівлі — спрощену закупівлю. Її проводитимуть усі замовники через систему ProZorro за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тис. грн і є меншою за порогову вартість (200 тис. грн — для товарів, послуг, 1,5 млн грн — для робіт). Якщо предмет закупівлі вартує менше 50 тис грн, замовник оприлюднить звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Її замовник визначатиме або призначатиме шляхом:

  • покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи із відповідною доплатою;
  • введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);
  • укладення трудової угоди (контракту).

За законопроєктом № 1076 тендерний комітет може функціонувати у 2020-2021 роках, починаючи з 2022 року завідуватиме закупівлями виключно уповноважена особа.

Окрім цього, пропонується переглянути адміністративну відповідальність за статтею 164-14 КпАП. Залежно від виду порушення законодавства про закупівлі на службову (посадову), уповноважену особу замовника накладатимуть штраф у розмірі 1700 грн або 25 500–51 000 грн. Окрім цього введуть адмінштраф і для керівника замовника:

  • 85 000 грн — за невиконання рішень органу оскаржень;
  • 34 000-170 000 грн — за придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур/спрощених закупівель.

Із законопроєкту № 1076

вебінар про перевірки ревізорів

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда комунального та державного майна в Україні

Процедура оренди державного та комунального майна 2024 для держорганів, ОМС, бюджетних установ регламентована різними нормативно-правовими актами. Розглянемо чим керуватись при передачі в оренду державного чи комунального майна.
1215

Закупівля послуг з поточного ремонту: які нюанси врахувати

Час від часу у замовника виникає потреба в проведенні поточного ремонту, і для цього він має за законодавством провести закупівлю товарів й послуг. Поточний ремонт як предмет закупівлі належить до послуг, а для закупівлі послуг закупівельне законодавство встановлює свої вимоги. І самому розібратися з ними іноді замовнику не під силу. Допоможемо йому в цьому.
4818

ТОП-3 способи визначення та призначення уповноваженої особи

Закон про публічні закупівлі передбачає три способи призначення уповноваженої особи, яка буде відповідальною за організацію та проведення закупівель в установі. Який спосіб обрати та на що при цьому звернути увагу детальніше в публікації.
4259

Протокол тендерного комітету – зразок

Протокол тендерного комітету – це документ, яким оформлюють рішення, прийняті на засіданні тендерного комітету. З’ясуємо, як правильно його скласти.
35739

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді