Керівник та головний бухгалтер бюджетної установи, держоргану, органу місцевого самоврядування мають кваліфікований електронний підпис. Саме з його допомогою вони авторизуються як страхувальники на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
На веб-сторінці Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/RefInfo) визначено АЦСК, роботу з якими підтримує портал — їх 18. Однак при авторизації «За токеном» роботодавець може вибрати АЦСК із переліку, що містить лише 8 АЦСК. Наведемо ці 8 із 18:
- Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС;
- АЦСК органів юстиції України;
АЦСК «MASTERKEY» ТОВ «АРТ-МАСТЕР»;АЦСК ТОВ «КС»;- АЦСК ДП «УСС»;
- АЦСК Публічного акціонерного товариства «УкрСиббанк»;
АЦСК ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»;- Акредитований центр сертифікації ключів Збройних Сил;
АЦСК Державної прикордонної служби України;- АЦСК ринку електричної енергії;
АЦСК «eSign» ТОВ «Алтерсайн»;- ДП «Український інститут інтелектуальної власності»;
ЦСК Укрзалізниці;АЦСК ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна»;- АЦСК МВС України;
АЦСК Національного банку України;АЦСК Державної казначейської служби України;Акредитований центр сертифікації ключів ПАТ НДУ.
Залишається питання як авторизуватись роботодавцю «За токеном», якщо він має КЕП, виданий АЦСК, який відсутній у переліку при авторизації «За токеном».
При спробі авторизації юридичною особою «За токеном»