Чи проводити конкурс для відбору на посаду керівника закладу фахової передвищої освіти

UA RU

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН роз’яснило, коли відбирати за конкурсом на посаду керівника закладу фахової передвищої освіти.

Керівника закладу фахової передвищої освіти:

  • призначають на посаду на умовах контракту за результатами проведеного конкурсного відбору;
  • звільняють з посади рішенням засновника закладу чи уповноваженого ним органу.

Статусу закладу фахової передвищої освіти набувають виші І-ІІ рівнів акредитації, які в системі вищої освіти здійснюють підготовку фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста і до 2020 року не отримають статусу коледжу.

Якщо виш І-ІІ рівня акредитації на день обрання керівника зберігає свій статус закладу вищої освіти, обирають, призначають на посаду керівника закладу вищої освіти за конкурсом.

Для керівника територіально відокремленого структурного підрозділу закладу вищої освіти або коледжу, що є структурним підрозділом закладу вищої освіти, конкурс не оголошують, його приймають на посаду за рішенням керівника закладу вищої освіти.

Із листа МОН «Щодо проведення конкурсного відбору на посаду керівника закладу фахової передвищої освіти» від 02.10.2019 № 3/1482-19

Чи проводити конкурс для відбору на посаду керівника закладу фахової передвищої освіти
Галина БЄЛІКОВА,експерт Експертус Кадри
МОЗ змінив підхід до керівництва закладами охорони здоров’я. Хто може обійняти посаду генерального директора закладу охорони здоров’я? Чи може бути в закладі кілька медичних директорів? Кому підпорядковуватимуться заступники?

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
50513

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
21909

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
713

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52171

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69109

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді