Проводить ли конкурс для отбора на должность руководителя учреждения профессионального передвысшего образования

RU UA

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Головбух Бюджет. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

МОН разъяснило, когда отбирать по конкурсу на должность руководителя учреждения профессиональной перед высшими образования.

Руководителя учреждения профессионального передвысшего образования:

  • назначают на должность на условиях контракта по результатам проведенного конкурсного отбора;
  • увольняют с должности решением учредителя учреждения или уполномоченного им органа.

Статус учреждения профессионального передвысшего образования приобретают вузы I-II уровней аккредитации, которые в системе высшего образования осуществляют подготовку специалистов образовательно-квалификационного уровня младшего специалиста и до 2020 года не получат статуса колледжа.

Если вуз I-II уровня аккредитации на день избрания руководителя сохраняет свой статус учреждения высшего образования, избирают, назначают на должность руководителя учреждения высшего образования по конкурсу.

Для руководителя территориально обособленного структурного подразделения учреждения высшего образования или колледжа, который является структурным подразделением учреждения высшего образования, конкурс не объявляют, его принимают на должность по решению руководителя учреждения высшего образования.

Из письма МОН «О проведении конкурсного отбора на должность руководителя учреждения профессионального передвысшего образования» от 02.10.2019 № 3/1482-19

Як укласти контракт з керівником закладу охорони здоров’я
Галина БЄЛІКОВА,експерт Експертус Кадри
МОЗ змінив підхід до керівництва закладами охорони здоров’я. Наказом № 1977 він розділив функції управлінців на фінансово-господарські та медичні, тож тепер маємо двох керівників.
додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як швидко та правильно передати сканкопії трудових книжок до ПФУ

Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
50544

Працевлаштування осіб з інвалідністю: зміни 2026

Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
21915

Відсторонення від роботи: підстави, алгоритм, оплата

Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
715

Колективний договір: зміни, зразок, строк дії, поради

Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
52197

Звільнення працівника у 2025 році: зміни, порядок, зразки

Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт
69121

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді