МОН разъяснило, когда отбирать по конкурсу на должность руководителя учреждения профессиональной перед высшими образования.
Руководителя учреждения профессионального передвысшего образования:
- назначают на должность на условиях контракта по результатам проведенного конкурсного отбора;
- увольняют с должности решением учредителя учреждения или уполномоченного им органа.
Статус учреждения профессионального передвысшего образования приобретают вузы I-II уровней аккредитации, которые в системе высшего образования осуществляют подготовку специалистов образовательно-квалификационного уровня младшего специалиста и до 2020 года не получат статуса колледжа.
Если вуз I-II уровня аккредитации на день избрания руководителя сохраняет свой статус учреждения высшего образования, избирают, назначают на должность руководителя учреждения высшего образования по конкурсу.
Для руководителя территориально обособленного структурного подразделения учреждения высшего образования или колледжа, который является структурным подразделением учреждения высшего образования, конкурс не объявляют, его принимают на должность по решению руководителя учреждения высшего образования.
Из письма МОН «О проведении конкурсного отбора на должность руководителя учреждения профессионального передвысшего образования» от 02.10.2019 № 3/1482-19
МОЗ змінив підхід до керівництва закладами охорони здоров’я. Наказом № 1977 він розділив функції управлінців на фінансово-господарські та медичні, тож тепер маємо двох керівників.
Не відкладайте передачу сканкопій трудових книжок до Пенсійного фонду України до граничної дати — 10 червня 2026 року. Хоча закон дає час, затягування може створити проблеми як для підприємства, так і для працівників: при оформленні пенсії, перевірках або кадрових змінах. Чим раніше ви підготуєте та передасте сканкопії трудових книжок, тим спокійніше й безпечніше пройде перехід на електронний облік трудової діяльності. Тримайте покрокову інструкцію як передати скановані копії паперової трудової книжки до ПФУ та дізнайтеся чи потрібна згода працівників
Виконувати норматив працевлаштування осіб з інвалідністю — обов’язок роботодавців. Із 2026 року він зазнає змін і за недотримання вимог доведеться як заплатити штраф, так і відзвітувати. Зекономити гроші та уникнути зайвої роботи вийде із порадами від експерта далі у статті.
Із відстороненням працівника від роботи бухгалтери можуть зіткнутися за певних випадків. Що це за процедура, який її порядок застосування та у яких випадках це можливо, за наявності яких підстав та як при цьому оплачують роботу розглянемо детальніше.
Колективний договір — обов’язковий документ для бюджетної установи. Як правильно його укласти у 2025 році, хто його підписує, що в колективному договорі перевіряють ревізори? У статті — зразок та роз’яснення від експерта
Звільнення працівника — тема цього огляду. Припинення трудових договорів зазнало змін у середині 2025 року, що нового для роботодавців — окреслимо у статті. Покрокова інструкція, зразки документів, повідомлення, підстави для звільнення, особливості воєнного часу для бюджетних установ — пояснює експерт