Уряд схвалив законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо удосконалення структури управління у сфері державної податкової та митної політики». Його мета — у податкових органах запровадити ефективну організаційну структуру, побудовану за функціональним принципом.

Цей законопроєкт:
- уточнює перелік органів влади, які матимуть статус контролюючого органу, встановлює чітке розмежування їхніх функцій в сфері адміністрування податків і зборів;
- закріплює статус державних податкових інспекцій як структурних підрозділів терорганів (відокремлених підрозділів) ДПС;
- деталізує положення щодо делегування повноважень на виконання функцій, передбачених ПК, законодавством з питань сплати ЄСВ, у керівній вертикалі ДПС;
- уточнює рівні контролюючих органів для адміністративного оскарження рішень таких органів платниками податків;
- визначає особливості оплати праці та проходження служби держслужбовцями ДПС та Держмитслужби та їхніх терорганів.
Цей законопроєкт взаємопов’язаний із законопроєктом № 2318 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо удосконалення структури управління у сфері державної митної та податкової політики». Саме він передбачає, що ДПС та Держмитслужба буде єдиною юридичною особою, а їх територіальні органи здійснюватимуть діяльність не як юридичні особи публічного права, а як відокремлені підрозділи.
За інформацією Мінфіну
Державний бюджет — це бюджет країни і його визначають у відповідному законі, який приймає Верховна Рада. Бюджет села, селища, міста визначає відповідна місцева рада у рішенні про місцевий бюджет. Що це за рішення, яка його структура, хто його складає та як його приймають розглянемо далі
Експерт підкаже терміни реєстрації бюджетних зобов’язань та необхідні для цього підтвердні документи. Тримайте чотири приклади оформлення бюджетних зобов’язань, щоб уникнути помилок.
Бюджетний запит — це початок циклу щорічного бюджетного процесу. Як його готувати при складанні проєктів місцевих бюджетів, якими правилами та нормативними документами керуватися, про інструкцію з підготовки бюджетних запитів, типовий перелік результативних показників, типові недоліки підготовки бюджетних запитів — питання цього огляду.
Коли можна вносити зміни до кошторису бюджетної установи та як правильно це зробити — далі у огляді
Складають паспорт бюджетної програми місцевого бюджету усі головні розпорядники за коштами місцевого бюджету. Розкажемо про особливості заповнення, внесення змін та термін затвердження