Уряд схвалив законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо удосконалення структури управління у сфері державної податкової та митної політики». Його мета — у податкових органах запровадити ефективну організаційну структуру, побудовану за функціональним принципом.
Цей законопроєкт:
- уточнює перелік органів влади, які матимуть статус контролюючого органу, встановлює чітке розмежування їхніх функцій в сфері адміністрування податків і зборів;
- закріплює статус державних податкових інспекцій як структурних підрозділів терорганів (відокремлених підрозділів) ДПС;
- деталізує положення щодо делегування повноважень на виконання функцій, передбачених ПК, законодавством з питань сплати ЄСВ, у керівній вертикалі ДПС;
- уточнює рівні контролюючих органів для адміністративного оскарження рішень таких органів платниками податків;
- визначає особливості оплати праці та проходження служби держслужбовцями ДПС та Держмитслужби та їхніх терорганів.
Цей законопроєкт взаємопов’язаний із законопроєктом № 2318 «Про внесення змін до Митного кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо удосконалення структури управління у сфері державної митної та податкової політики». Саме він передбачає, що ДПС та Держмитслужба буде єдиною юридичною особою, а їх територіальні органи здійснюватимуть діяльність не як юридичні особи публічного права, а як відокремлені підрозділи.
За інформацією Мінфіну
Верховна Рада прийняла в цілому законопроєкт за № 12000 «Про Державний бюджет України на 2025 рік» враховуючи пропозиції комітету ВРУ з питань бюджету. Наразі документ готується на підпис. Після підписання главою держави та офіційного оприлюднення тексту закону, він набере чинності з 01.01.2025. У статті поговоримо про основні показники Держбюджету 2025.
Як розрахувати відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах? Скачайте Договір відшкодування комунальних послуг орендарями в бюджетних установах.
У бюджетному процесі застосовують програмно-цільовий метод. Суть його полягає в управлінні коштами місцевого бюджету для досягнення конкретних результатів, цілей, вирішення проблем місцевої громади. При цьому оцінюють ефективність використання коштів місцевого бюджету на кожній стадії бюджетного процесу. Основним елементом цього методу є бюджетна програма.
Реєстрація бюджетних зобов’язань: ➤ термін реєстрації ➤ підтвердні документи для реєстрації ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних зобов’язань ➤ зразок заповнення реєстру бюджетних фінансових зобов’язань.
Мінфін регулярно оновлює інструкцію зі застосування КЕКВ. Це зумовлює проблеми в установах, адже вони планують видатки у кошторисах за старими КЕКВ, а проводити їх потрібно вже за новими. Актуальні коди економічної класифікації видатків бюджетних установ 2024 року та їх застосування – у цьому огляді.