За кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачувати такі платники, відкривають інтегровані картки платників. Вони містять інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
За письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та ЄСВ у довільній формі.
Такий письмовий документ видають не пізніше 15 робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єкт господарювання зазначив платежі і період, щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.
ЗІР, категорія 135.04
Якими документами оформити нестачу активів, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
В балансі бюджетної установи усі активи, у т. ч. основні засоби, визнають за вартістю придбання, яка з часом змінюється. І тоді потрібна переоцінка основних засобів.
З’ясуємо, що таке витрати майбутніх періодів та все про їхній бухгалтерський облік, зокрема облік передплати за оренду, періодичні видання, ліцензію за використання програмного забезпечення.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Акт на списання матеріалів за рішенням Мінфіну було змінено на акт списання запасів. Але, як і раніше, акт — це підстава відносити вартість використаних матеріалів до витрат. Розглянемо, як його складати.