За кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачувати такі платники, відкривають інтегровані картки платників. Вони містять інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
За письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та ЄСВ у довільній формі.
Такий письмовий документ видають не пізніше 15 робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єкт господарювання зазначив платежі і період, щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.
ЗІР, категорія 135.04
Якими документами оформити нестачу активів, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Інвентаризація в бюджетних установах – це можливість забезпечити достовірність даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності. Щоб її провести без помилок, варто належно оформити документи. У цій добірці ми зібрали всі необхідні бланки інвентаризації та підказки по їх заповненню.
Як передати товарно-матеріальні цінності новій матеріально відповідальній особі.
Звіряти стан розрахунків з дебіторами – обов’язок установи. Та як зафіксувати результати звірки правильно? Пропонуємо готовий Акт звірки розрахунків – зразок.
Наказ про проведення інвентаризації – документ, що встановлює порядок проведення установою щорічної інвентаризації напередодні складання нею річної звітності. Скачайте наш зразок наказу про проведення інвентаризації у році.
Провести річну інвентаризацію необхідно до 31 грудня звітного року. У статті розповімо про порядок проведення інвентаризації, а саме: що інвентаризувати, коли обов'язково проводити інвентаризацію, хто проводить інвентаризацію та терміни її проведення. Виокремимо етапи інвентаризації та з’ясуємо як оформити її результати.