
За кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачувати такі платники, відкривають інтегровані картки платників. Вони містять інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу.
За письмовою заявою суб’єкта господарювання, щодо якого в контролюючому органі відкрито ІКП, надається письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами та ЄСВ у довільній формі.
Такий письмовий документ видають не пізніше 15 робочих днів з дня отримання заяви, в якій суб’єкт господарювання зазначив платежі і період, щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами, а також нараховані і сплачені суми по цих платежах за вказаний період.
ЗІР, категорія 135.04
Якими документами оформити нестачу активів, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Зразок акту про результати інвентаризації каси та грошових коштів допоможе вам правильно відобразити підсумки перевірки каси в установі.
В бюджетних установах щороку проводиться інвентаризація основних засобів та інших необоротних матеріальних активів (ІНМА) . Вона підтверджує достовірність бухгалтерського обліку і фінзвітності бюджетних установ. Розглянемо, коли і як її проводити.
Інвентаризація розрахунків в бюджетних установах забезпечується посадовою особою, яка здійснює керівництво установою та створює необхідні умови для її проведення. За несвоєчасне або неякісне проведення інвентаризації грошових коштів і матеріальних цінностей, аудитори мають право накласти штраф.
Інвентаризаційна комісія не виявила активи, які бухгалтерська служба установи обліковує. Якими документами оформити нестачу при інвентаризації, як оцінити, облікувати та відшкодувати збитки?
Проведення інвентаризації ➤ що інвентаризувати ➤ коли обов'язкова інвентаризація ➤ хто проводить ➤ терміни проведення ➤ етапи інвентаризації ➤ як оформити результати