У п’ятницю народні депутати прийняли закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих питань державної служби та електронного документообігу» (законопроєкт № 2260).
Зокрема, внесли зміни до Кодексу Законів про працю України, згідно з якими письмовою формою документа є документ, створений у паперовій або електронній формі (у т. ч. в автоматичному режимі) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII. При цьому визначили, що паперовий та електронний документ мають однакову юридичну силу.
Тож після підписання закону Президентом України трудові відносини можна оформляти в електронному вигляді.
За повідомленням Інформаційного управління Апарату ВРУ
Коли потрібно укладати договір про повну матеріальну відповідальність та як визначати працівників, які відповідають за надані їм цінності?
Відкликання з відпустки працівника – чи можна це зробити? Як скласти розпорядження про відкликання з відпустки, наказ? Роз’яснимо покроково.
Господарський договір бюджетної установи – типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
Держслужбовцю можна встановити неповний робочий день. А от коли керівник зобов’язаний це зробити і як вплине такий період на привілеї держслужби – розглянемо далі.
Замість трудової книжки закон передбачає інший обов’язковий документ, який треба видати під час звільнення – копія наказу про звільнення.