У п’ятницю народні депутати прийняли закон «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих питань державної служби та електронного документообігу» (законопроєкт № 2260).

Зокрема, внесли зміни до Кодексу Законів про працю України, згідно з якими письмовою формою документа є документ, створений у паперовій або електронній формі (у т. ч. в автоматичному режимі) з дотриманням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV та «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 № 2155-VIII. При цьому визначили, що паперовий та електронний документ мають однакову юридичну силу.
Тож після підписання закону Президентом України трудові відносини можна оформляти в електронному вигляді.
За повідомленням Інформаційного управління Апарату ВРУ
Господарський договір бюджетної установи — типи, види, істотні умови, порядок укладання та розірвання, перевірки. З якими господарськими договорами зазвичай мають справу бюджетники, чи є в них певні особливості?
Положення про бухгалтерську службу в 2025 році зазнало змін. У статті — актуальний бланк і пояснення від експерта про завдання, функціональні обов’язки та повноваження бухгалтерської служби бюджетної установи.
У випадку смерті працівника з ним варто припинити трудові відносини та провести розрахунок. Розглянемо, які документи необхідно оформити і як провести остаточний розрахунок
У статті — зразок положення про оплату праці працівників на прикладі комунального підприємства. Скористайтеся прикладом і складіть власне положення без помилок.
Коли можна укладати строковий трудовий договір у 2025 році, хто підпадає під винятки (вчитель-пенсіонер, відсторонений, тимчасовий працівник), і як правильно скласти документ — розповідаємо у статті. Скачайте зразок строкового договору і укладіть його без помилок.